Reklama

Heureka startuje kampaň na mobilní nakupování

Nákupní portál Heureka.cz připravil on-line video kampaň za účelem podpory své mobilní aplikace. Ta se objeví například na Youtube, Facebooku a videoprostoru Seznamu, především na Stream.cz. Zobrazovat se bude také v nových reklamních formátech na Twitteru.

Kampaň byla spuštěna minulý týden a jejím cílem je upozornit zákazníky na možnosti pohodlného online srovnání cen a přímého nákupu kdekoliv v off-line světě. Podíl přístupů z mobilních zařízení se na Heurece aktuálně blíží 30 %.

„Kampaň ukazuje na jednoduchost mobilní aplikace a na to, že může pomoci i při nákupu v off-line světě. Kromě okamžitého porovnání cen, recenzí a dalších funkcí Heureky, umožňuje aplikace přímo nákup přes Heureka Košík. Proces nákupu je tak pro zákazníky velmi jednoduchý a naprosto intuitivní,“ říká Daniel Blažek, marketingový ředitel nákupního portálu a pokračuje: „Velmi častou bariérou nákupu na mobilu je totiž právě nepřehlednost mobilních stránek e-shopů nebo jejich absence. Optimalizované mobilní weby má dle našich údajů pouze zhruba 20 % obchodníků.“

Kampaň se představí na vybraných místech Facebooku, Youtube nebo na Seznamu. Jako jedna z mála se bude kampaň objevovat nově také na Twitteru prostřednictvím promoted video ads a mobile app promotion.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *