Reklama

Heureka chystá k letním DDZ televizní kampaň

Prázdninovou novinku v podobě letních Dnů dopravy zdarma představil letos nákupní rádce Heureka.cz. Dny budou probíhat od pondělí 20. srpna 12:00 hodin do středy 22. srpna 23:59 hodin. Osvědčený koncept převedla Heureka do léta na základě zpětné vazby samotných e-shopů.

Akci bude doprovázet také televizní kampaň doprovázená také online kampaní na Youtube, display kampaní na všech velkých českých webech, kampaní na sociálních sítích a také emailingovou podporou.

Pro televizi Heureka využívá kampaň z roku 2016 od Bistro Agency. Ta poběží v České republice na kanálech Prima Group a na Slovensku na kanálech JOJ Group.

„Dny dopravy zdarma jsme se rozhodli uspořádat i v létě na základě zpětné vazby e-shopů. Pro e-shopy je to jedna ze zkoušek na blížící se sezónu a zároveň možnost udat sezónní skladové zásoby,“ říká k akci Marek Dobrý, brand manažer nákupního rádce Heureka.cz a Heureka.sk. Necelých 14 dní před startem je do akce zapojeno přes 580 e-shopů. Partnerem pro letní Dny dopravy zdarma v Česku se stala společnost Uloženka.

Do akce se mohou zapojit pouze e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky a musí nabízet jeden druh dorpavy až domů zdarma. Platí pro objednávky nad 300,- korun. Veškeré informace o zapojených e-shopech a celé akci jsou dostupné na webu akce.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *