banner_left
banner_right
Reklama

Heureka.cz již počtvrté chystá Den dopravy zdarma

Už čtvrtý ročník úspěšné akce Den dopravy zdarma letos chystá nákupní portál Heureka.cz. V loňském roce během této akce utratili zákazníci přes 208 miliónů korun. Letos Heureka chystá Den dopravy zdarma podpořit v jeho průběhu masivní kampaní.

Den dopravy zdarma se letos koná od 18. listopadu od 12 hodin do 19. listopadu do 12 hodin. Akce bude probíhat v Čechách i na Slovensku. Celá kampaň je koncentrovaná především na samotný průběh akce. „Cílem kampaně je především maximalizovat traffic na webu a motivovat lidi k nákupu, a s ohledem na to jsme vybírali ideální kanály. Kampaň bude probíhat hlavně v onlinu na všech významných webech a formou preroll videí na youtubu,“ říká Daniel Blažek, marketingový ředitel nákupního portálu Heureka.cz a dodává: „Částečně se objevíme také v outdooru, v celoplošných rádiích a kampaň bude doplněna některými printy. Počítáme také s PR podporou akce.“ Obdobná kampaň bude probíhat také na Slovensku, kde bude letos akce podruhé.

Den dopravy zdarma se koná již počtvrté, v loňském roce se akce zúčastnilo přes 1 100 e-shopů a jejich obrat za 24 hodin činil téměř 210 miliónů korun. „Chceme, aby pro e-shopy i zákazníky byla tato akce jakýmsi „startovacím“ dnem, při kterém započínají vánoční nákupy. Chceme zákazníky motivovat k nákupu dárků s dostatečným předstihem v tomto termínu, kdy je ještě dostatek času na doručení zboží, e-shopy mají plné skladové zásoby a nákupy probíhají v poklidném tempu,“ vysvětluje hlavní myšlenku akce Daniel Blažek z Heureky.

doprava_zdarma

Seznam obchodů, které jsou do akce zapojeny, budou zákazníci nacházet na adrese www.dendopravyzdarma.cz. Stejně jako v loňském roce je partnerem akce v Čechách i na Slovensku doručovací společnost DPD.

Inspirací pro „Den dopravy zdarma“ je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech. Letos bude v Americe probíhat už osmý ročník a každoročně se tato akce setkává s velkým zájmem e-shopů i samotných zákazníků.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *