banner_left
Branding

Ikonou Marketing Festivalu bude Marty Neumeier

Celosvětová konference Marketing Festival se letos kromě tradičních okruhů jako jsou PPC nebo SEO zaměří také na strategická témata. Těm bude dominovat vystoupení Martyho Neumeiera, který se 40 let pohybuje v oboru budování značek.

Američan, jenž působil jako konzultant firem Apple, Twitter a BMW, připravuje pro konferenci unikátní strategickou přednášku inspirovanou nedávno vydanou knihou „The Brand Flip“ i tříhodinový workshop. K tématu budování značky připravují pořadatelé konference ve spolupráci s Audiotéka.cz také dárkové vydání české audioverze Neumeierovy brandingové bible „The Brand Gap“.

Neumeier vystoupí v Česku teprve podruhé, jeho přednáška a workshop na Marketing Festivalu patří mezi nejočekávanější události celé konference. „Marty Neumeier je expert, kterému důvěřují společnosti Apple, Twitter, Google, Adobe, BMW a PayPal. Umí skvěle popsat strategie a úskalí budování značky a navrhnout konkrétní řešení a inovace. Ve své přednášce pro Marketing Festival odhalí principy z nedávno vydané knihy The Brand Flip. Probírat se bude hlavně revoluční proměna role zákazníků v brandingu a způsoby, jak se s touto situací vypořádat,“ dodává Jindřich Fáborský, organizátor Marketing Festivalu. Obdobnému tématu se bude věnovat i Neumeierův tříhodinový workshop, který bude součástí čtvrtečního doprovodného programu. Na setkání účastníci prodiskutují vliv konkurence na brandbuilding a procvičí si techniky, jak uspět v soutěži mezi značkami.

K oživení české diskuze o budování značky chtějí organizátoři Marketing Festivalu přispět i popularizací prvního vydání audioknihy „The Brand Gap“, která je ve světě označovaná jako brandingová bible. Titul poprvé vyjde v české mluvené verzi pod nakladatelstvím Audiotéka.cz. „The Brand Gap je prvním a v podstatě dosud nepřekonaným zpracováním komplexní teorie budování značky. Zatímco většina autorů se brandingem zabývá buď jen z racionálně-strategického, anebo naopak jen z těžko uchopitelného kreativně-emočního pohledu, The Brand Gap ukazuje jak propojit obchodní strategii s designem a vytvořit tak charismatickou a obdivovanou značku,“ shrnuje Alžběta Škytová, marketingová specialistka z Audiotéka.cz. Registrovaní návštěvníci Marketing Festivalu získají audioknihu ještě před konferenci jako dárek zcela zdarma.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *