Branding

Redesign loga společnosti Lindab je součástí nové strategie rozvoje švédského koncernu

Mezinárodní koncern Lindab redesignuje své logo. Zavedené firemní barvy – modrá a bílá – zůstávají, ale logo se výrazně zjednodušuje. Na nové logo je právě teď ten správný čas: Lindab totiž nedávno nastoupil cestu strukturálních změn napříč celým koncernem.

V rámci koncepce „One Lindab“ vychází společnost vstříc všem, kdo chtějí řešit výstavbu jako celek. Lindab jim k tomu dodá jak celou konstrukci stavby, tak i její vzduchotechniku a kompletní střešní systém včetně okapů. Nová vize maximálního pohodlí je vyjádřena heslem „Zjednodušení je naše vášeň“.

Karel Kleinmond, jednatel společnosti Lindab s. r. o. v České republice, k redesignu loga dodává: „Strategie koncernu pro následujících pět let je poskytovat klientům komplexní řešení jejich velmi různorodých stavebních požadavků a tím jim celou výstavbu usnadnit. Chceme nadále posilovat svou pozici na trhu a být na něm významným aktérem, vyrábět a dodávat produkty prvotřídní kvality a rozvíjet energeticky úsporná řešení. S tím vším plně koresponduje naše nové logo. To je oproti stávajícímu jednodušší, má modernější vzhled a vizuálně je lépe zapamatovatelné. Jeho vývoj se tak v průběhu let ubírá obdobnou cestou jako samotný Lindab.“

V tuzemsku Lindab poprvé použije své nové logo v rámci kampaně „V žilách nám proudí pravá švédská ocel“, kterou spouští v těchto dnech. Kampaň, zaměřená na okapy, střechy a vzduchotechniku Lindab, poběží mimo jiné v televizi, rozhlase, tištěných i online médiích včetně sociálních sítí.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *