banner_left
banner_right
Reklama

Kampaň Fresh Corner od MOL s Martou Jandovou pokračuje

Společnost MOL Česká republika spustila novou kampaň na podporu svého občerstvovacího konceptu Fresh Corner. Tváří kampaně a ambasadorem značky zůstává i letos zpěvačka a herečka Marta Jandová.

Kampaň vytvořená maďarskou kreativní agenturou Greenroom se zaměřuje na propagaci baristické kávy, kterou MOL zákazníkům nabízí již na více než 90 místech v Česku. Letošní vizuály kampaně vznikly ve spolupráci s kreativní agenturou Mark BBDO.


Kampaň se objeví v televizi, online kanálech, v rádiu a na outdoorových nosičích. MOL podpoří publicitu Fresh Corner i printovými advertoriály. Aktivity v rámci kampaně poběží do konce dubna.

„Spolupráce s Martou Jandovou, jež se stala ambasadorkou Fresh Corneru pro Česko v loňském roce, pokračuje i letos. Ke spolupráci jsme ji oslovili pro její čas profesně strávený na cestách po turné. Na čerpacích stanicích je proto jako doma a stejně jako my klade důraz na kvalitu a chuť kávy,“ uvádí Tomáš Lux, retail manager MOL Česká republika.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *