Komunikace

Firemní časopis společnosti MOL připravuje agentura Bison&Rose

Agentura Bison & Rose vyhrála tendr na grafické zpracování a texty do časopisu Panorama. Online periodikum vychází každý měsíc v rozsahu osmi stran a slouží k informování zaměstnanců a prezentaci společnosti.

Časopis je stejně jako logo společnosti laděn do zeleno-bílo-červených barev. Grafické zpracování má na starosti Astronaut Creative Lab. „Zvolili jsme minimalistický, dynamický styl vycházející z charakteristického totemu čerpacích stanic MOL. Časopis má digitální formu a z toho důvodu je nutné, aby byl přehledný a současně upoutal už první stránkou. Proto je ideální, že se obsah i grafika vytvářejí na jednom místě a můžeme vše operativně upravovat, přizpůsobovat a doplňovat,“ říká kreativní ředitel Marek Čaniga.

V Panoramě zaměstnanci naleznou také víc informací o projektech vztahujících se ke společenské zodpovědnosti firmy – mimo jiné o prvním ročníku dobročinného grantového programu Nadace Partnerství a společnosti MOL s názvem Zelené oázy, který napomáhá navracet zeleň do obytných oblastí. Nemalý prostor je v časopise věnován aktivitám Skupiny MOL v zahraničí a své místo v Panoramě mají také samotní zaměstnanci.

mol_casopis_big

V aktuálních číslech magazínu se čtenáři dozvědí například o českém studentském týmu na mezinárodní online studentské soutěži „Freshhh“ spočívající v budování ropné společnosti, kterou k získávání mladých talentů každoročně pořádá Skupina MOL. Podrobně se na stránkách nové Panoramy věnujeme klíčovým firemním zákazníkům, kterými jsou nově kupříkladu pekárny Penam, skupina Synot nebo společnost Siemens.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *