Reklama

Kampaň pro Metropoli Zličín od Programmatic Media byla úspěšná

Společnost Programmatic Media vytvořila pro nákupní centrum Metropole Zličín unikátní projekt. Známé tváře, populární blogerky a jednoduchá microsite. To vše se stalo základem úspěšné soutěže nazvané „Hoď se do gala“, která oslovila 309 000 uživatelů Facebooku a dosáhla více než 6000 likes videa trojice Štíbrová, Arichteva, Pártlová.

Spolupráce Metropole Zličín s mladou agenturou Programmatic Media trvá již od začátku letošního roku. „Po úspěšné Valentýnské a Velikonoční kampani jsme chtěli všechny návštěvníky Metropole i milovníky módy potěšit něčím opravdu originálním. Soutěž „Hoď se do gala“ předčila očekávání, což dokazuje nejen nárůst fanoušků na facebookovém profilu Metropole Zličín, ale především velký virální zásah soutěžního videa, které zhlédlo více než 300 000 lidí,“ vysvětluje ředitel společnosti Programmatic Media Roman Stolejda. Do rolí hlavních tváří celé kampaně byla oslovena jak Andrea Verešová, tak i další populární osobnosti ze světa showbyznysu.

metropole_zlicin_soutez_leto2016

Soutěž „Hoď se do gala“ probíhala celý červen. Zapojit se mohl každý, kdo nahrál na microsite www.hodsedogala.cz fotografii v outfitu, ve kterém se cítí nejlépe. „Originální webové stránky navštívilo během konání soutěže bezmála 5000 lidí a přišlo nám 150 fotografií. Zaznamenali jsme také zvýšený zájem o náš facebookový profil i oficiální web Metropole Zličín“ doplňuje Roman Stolejda.

Hlavními tvářemi akce se stala modelka a tvář Metropole Zličín Andrea Verešová, trio 3v1 (Nikol Štíbrová, Veronika Arichtěva a Martina Pártlová), stylista Honza Pokorný a moderátor celé akce Honza Musil. Odborná porota vybrala do velkého finále dva soutěžící. Ti se přímo v Metropoli Zličín stali hlavními postavami ojedinělé nákupní reality show. Vítěz, tedy ten, který se v průběhu třiceti minut dokázal z nabídky fashion obchodů v Metropoli Zličín obléct co nejefektivněji a nejstylověji, si odnesl výhru v podobě dárkových poukazů v hodnotě 30 000 korun.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *