Reklama

Komerční banka přichází poprvé s inovativními 3D digitálními billboardy

Komerční banka využívá ve své kampani poprvé 3D digitální billboardy. Jde o premiérové využití nově instalovaných ploch u O2 Universum a nad vchodem do OC Harfa v Praze. Dvacetisekundové 3D reklamní spoty KB s hokejovou tématikou zde bude možné vidět v době od 6:00 do 22:00 hodin

 3D anamorfní DOOH reklama kombinuje techniky 3D a anamorfní projekce, aby vytvořila dojem trojrozměrného plastického obrazu, prostřednictvím kterého komunikuje směrem ke kolemjdoucím ve veřejných prostranstvích. Tato technologie využívá promítání zkreslení obrazu tak, aby vypadal přirozeně pouze z určitého úhlu nebo perspektivy. Výsledkem je působivý až realisticky plastický efekt, který reaguje na pohyb diváků a perspektivu pozorování, čímž přitahuje pozornost a zanechává trvalý dojem.

Přesně toho využije také kampaň KB, která se bude odehrávat na dvou speciálních venkovních obrazovkách, které vytvářejí dojem hloubky a trojrozměrného efektu. 

„Komerční banka neustále přichází s inovacemi. A to i v oblasti marketingové komunikace, například při využívání nových reklamních formátů,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Strategii značky a komunikaci skupiny Komerční banky a dodává: „Trojrozměrná digitální kampaň pro nás představuje zcela novou možnost oslovit naše klienty jedinečným způsobem a posunout hranice našich kampaní do zcela nové dimenze. 

„Podobně, jako jsme lídrem v nové éře bankovnictví, chceme být inovativní i v marketingových nástrojích, které ji komunikují. Proto jsme jako jedni z prvních v České republice přišli s 3D digitální billboardovou kampaní. Jinak nepřistupujeme jen k využití mediálních kanálů, ale i k plánování kampaní. Patříme například k prvním, kdo na českém trhu aplikují faktor pozornosti – tzv. attention planning. Při něm je zvolen mix mediálních kanálů a formátů. Ty zohledňují nejen čas, ale také visibilitu a aktivní nebo pasivní propojení spotřebitele se samotnou reklamou. To přispívá k vyšší zapamatovatelnosti značky nebo produktu,“ doplnil Lukáš Prokop, manažer Strategie značky v KB.

Dvacetivteřinový spot na 3D obrazovce je vytvořen s využitím technologií Motion Capture a modelace Metahuman. Spot představuje hokejového útočníka v akci s pukem, na němž se objeví sdělení o bonusu 2000 Kč pro nové klienty. „Je skvělé, že Komerční banka otevírá dveře k novým a netradičním projektům, které přesahují běžné reklamní kampaně. Baví nás vymýšlet kreativu na míru konkrétnímu médiu a v tomto případě i dané technologii,“ říká Marek Farkaš, Creative Director VCCP.

Čtěte také