Reklama

Krásy Rajecké doliny hrají hlavní roli v reklamním spotu

Nezaměnitelná „zvířátkovská“ reklama, typická pro pramenitou vodu Rajec, opět vypráví nový příběh. Také v roce 2015 diváky doprovází ambasador značky, medvěd hnědý. Kromě krás Rajecké doliny odhalí svým zvířecím kolegům i její největší poklad – pramenitou vodu.

Aktuální koncept „Průvodce Rajeckou dolinou“ připravila agentura Kaspen/Jung von Matt, která se jako vítěz loňského tendru po osmi letech opět podepisuje pod strategii a ATL komunikaci značky Rajec.

„Nový televizní spot na pramenitou vodu Rajec navazuje na komunikaci z minulých let. Tentokrát jsme se zaměřili na zprostředkování úchvatné atmosféry Rajecké doliny. Diváka se do ní pokoušíme nenásilně vtáhnout. Zdůrazňujeme nedotčenou chuť pramenité vody, která v dolině vyvěrá,“ vysvětluje Pavol Chalupka, Senior Brand Manažer značky Rajec.

rajec-vizual

Neposkvrněná přírodní scenérie s originálními záběry přímo z Rajecké doliny a jemný laskavý humor jsou hlavními výrazovými prostředky nejnovějšího TV spotu značky Rajec, podepsaného claimem „Chuť patentovaná přírodou“. Natáčení probíhalo dokumentárním způsobem po dobu sedmi dní přímo v Rajecké dolině. Cílem reklamy je vtáhnout diváka přímo do přírody Rajecké doliny a zprostředkovat mu její nezaměnitelnou atmosféru. Lesní průvodce medvěd představuje různé krásy Rajecké doliny a v závěru přichází až k pramenité vodě, která chutná přesně jako příroda sama.

Kampaň v televizi poběží na českých a slovenských televizních stanicích v únoru a březnu 2015. Vedle televizního spotu bude nasazena i digitální aktivace a komunikace v místech prodeje. Pramenitou vodu Rajec najdete v obchodech ve formátech 0,33l, 0,75l a 1,5l PET, 0,33l sklo a od roku 2014 i ve formátu 0,75l sklo ve vybraných restauracích a kavárnách.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *