Branding

Krušovice přicházejí s novým pullitrem

Ćeský designér Maxim Velčovský se stal autorem nového pivního skla pro značku Krušovice. Nový půllitr o váze 860 gramů se od jiného pivního skla liší i velikostí ucha. Jedná se o tzv. čtyřprsťák, což jasně vypovídá o tom, jak ho spotřebitelé budou držet. Nové půllitry se vyrábějí lisováním, aby zůstaly zachovány ostré hrany i krušovické logo.

Co o zrodu půllitru a výsledku své práce říká designer Veličovský? „Mým inspiračním zdrojem byly historické portréty Rudolfa II. Rozhodl jsem se využít detailů na starých rytinách a posunout je v kontextu dneška do novodobého tvaru s respektem k historii. Důležitým motivem byla pro mne koruna, jako symbol krušovického piva.

krusovice_sklo_1

Královskou korunu jsem stylizoval do geometrického ornamentu, který dal vzniknout výslednému tvaru. Džbánek tedy vyrůstá z koruny a fazety vycházejí z jejích vrcholků. Celkový tvar džbánku je založen na deseti fazetách, které lomí pohled skrze sklo na pivo. Džbánek připomíná staré půllitry, ovšem jeho tvarosloví je založeno na hře s lomy a průhledy, které vycházejí ze stylizované koruny. Minulost a současnost se prolíná v jeden harmonický tvar.“

Čtěte také