Reklama

Leoš Mareš i Ester Janečková ve valentýnské kampani Milka

Značka čokolády Milka bude své produktové portfolio určené pro svátek svatého Valentýna prezentovat doprovodnou kampaní s názvem „Řekni to Milkou“. Vrací se v ní k tématice ručně psaných milostných dopisů. Na speciální obal pralinek I Love Milka ve tvaru srdce bude možné napsat zamilovaný vzkaz své lásce. Na české i slovenské verzi microsite na www.reknitomilkou.cz a www.povedztomilkou.sk najdou zákazníci inspiraci i návod, jak napsat ten nejlepší milostný dopis.

„Ve valentýnské kampani chceme tentokrát poměrně široké cílové skupině připomenout kouzlo milostných dopisů psaných vlastní rukou, což je tradice v dnešní době téměř zapomenutá. Podle nás je to škoda, proto ji chceme prostřednictvím microsite a osobních příběhů našich ambasadorů oživit,“ uvádí Dominika Bardiovská, manažerka značky Milka pro Českou republiku a Slovensko.

milka_valentyn

Přípravu a realizaci celé kampaně mají na starosti agentury Outbreak a PR. Konektor. Outbreak stojí za kreativním konceptem, tvorbou videa, všech vizuálů a posláním kampaně. Inspiruje zákazníka k tomu, aby vyjádřil svou lásku ručně napsaným vyznáním přímo na obal pralinek Milka. „Naši práci jsme zahájili novým návrhem obalu, který přináší pro tento milostný vzkaz jasně vyznačený prostor. Hlavním nositelem emocí je pak online video vytvořené ve spolupráci s produkcí Creative Embassy nazvané Vyznání od srdce. To zachycuje ženy čtoucí reálné dopisy od svých protějšků a především emoce, které v nich vzpomínky na dopisy vyvolávají,” doplňuje Alena Bílková z Outbreaku. Outbreak nafotil fotografie pro „out of home“ část kampaně, která se objeví v metru a na citylightech, a stojí i za realizací microsite určené především mužům, kteří hledají inspiraci, jak si s napsáním milostného dopisu poradit.

PR.Konektor zajišťuje kompletní PR servis a strategické plánování včetně zapojení ambasadorů a celebrit. „V letošní kampani chceme opět spolupracovat s Evropou 2 a Leošem Marešem, který se bude tématu věnovat ve své ranní show. Do české části kampaně se zapojila také známá moderátorka pořadu Pošta pro tebe Ester Janečková. Dalšími ambasadory jsou neslyšící pár manželů Wiesnerových, pro něž se psaní dopisů stalo každodenní záležitostí, či populární youtubeři jako Pedro a Expl0ited, díky kterým oslovíme i mladší generaci,“ doplňuje Michaela Chrpová, account director agentury PR. Konektor.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *