Reklama

Linka bezpečí spouští kampaň „Díky“

Linka bezpečí odstartovala tento týden televizním spotem v České televizi kampaň, kterou míří na individuální dárce a zároveň připomíná 20 let své existence. Kampaň pro Linku bezpečí připravila reklamní agentura Konektor.

„Většina kampaní pro neziskové organizace se nese v duchu zobrazování negativních aspektů života a jejich dopadu na lidské osudy. My jsme ale chtěli jít jinou cestou. Pozitivní. Ukázat, že Linka bezpečí dokáže dětem v jejich nelehkých životních situacích opravdu pomoci, že je zde mnoho důvodů, proč jí mohou děti, kterým během let pomohla, poděkovat,“ říká Ivana Šatrová, ředitelka Linka bezpečí. Motiv kampaně vychází ze skutečnosti, že do dnešních dní Linka bezpečí zaznamenala 11 000 děkovných vzkazů od dětí za poskytnutou pomoc.

linkabe
„Kampaň ‘Díky, Linko‘ je poděkováním za neustálou a neutuchající mravenčí práci Linky bezpečí, která probíhá dvacet čtyři hodiny denně již po dvacet let. Kampaň demonstruje v reklamní zkratce to, co Linka bezpečí opravdu umí a v čem je nezastupitelná – pomáhat dětem. Ukazujeme vlastně výsledek práce Linky bezpečí. Neukazujeme to, co číhá po cestě, neukazujeme krize, rizika a problémy. Nestrašíme. To je ten jednoduchý způsob. My ukazujeme dobré konce“, uvádí Martin Charvát, kreativní ředitel reklamní agentury Konektor. „A mimochodem, k takovým dobrým koncům můžete přispět i vy. Stačí podpořit Linku bezpečí. Díky, Linko, že jsme se na této práci mohli podílet a podpořit tě,“ dodává za celý tým, který na kampani pracoval.

Nová kampaň je postavena na modelových situacích, kdy děti děkují Lince bezpečí za to, že jim pomohla v určité těžké životní situaci. Jednotlivé vizuály nesou některá z témat, které děti na Lince bezpečí řeší, jako je šikana, rozvod rodičů či zneužívání a týrání. Texty pak informují o počtech volání na Linku bezpečí a vyzývají veřejnost, aby Linku bezpečí podpořila, a Linka tak mohla pomoci ještě více dětem ke šťastnějším koncům.

Kampaň Linky bezpečí bude realizována na 800 budkách v České republice, a to díky dlouholetému partnerovi Linky bezpečí, Nadaci O2, která hradí veškeré náklady spojené s výlepem a pronájmem reklamní plochy. Dalšími kanály kampaně budou vedle televize i print, rádio i online. „Jsme rádi, že nás v kampani mediálně podpoří nejen Česká televize, ale také Český rozhlas, Právo, Euro a Reflex, kteří nám mediální prostory v rámci našeho letošního partnerství na KVIFF darovali. Podpory veškerých mediálních partnerů si velmi vážíme“, uvádí za Linku bezpečí Lucie Kopejtková.

Kampaň poběží od začátku listopadu do konce roku. V prosinci Linku bezpečí podpoří svojí online kampaní její další generální partner Era. Kampaň je plně financována Nadací O2 a výtěžek z adopce bude poukázán na provoz Linky bezpečí.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *