Reklama

Pražské ulice oživila unikátní kampaň

Minulý týden proběhla akce značky prémiových interiérových a exteriérových barev Dulux Týden barev patřící do mezinárodní série akcí Colour Week. Cílem bylo připomenout, jak jsou barvy důležité v životě kolem nás.

Součástí Týdne barev bylo představení Barevných trendů a Barvy roku 2013, kterou Dulux každoročně vyhlašuje. V ulicích Prahy se pohybovali profesionální mimové a herci, aby vyrušili obyvatele města z každodenní rutiny. Každý den byly rozdávány brandované Barevné noviny se zábavnými i užitečnými informacemi. K akci se připojila i herečka Anna Polívková a zpěvačka Klára Vytisková.

Pro ty, kdo na představení v ulicích nenarazili, byla určena digitální část kampaně na webu a Facebooku, kde byly k dispozici aktuální videa a fotografie. Na akci připravenou ve spolupráci s interním marketingovým týmem AkzoNobel (Miroslava Plánková, Patrik Skála, Zuzana Pavlů) a agenturou Tequila – Praha / TBWA dohlížela zahraniční centrála, která ji hodlá použít jako vzor pro ostatní pobočky.

Od pondělí do čtvrtka ztělesňovali mimové každý den jednu barvu. Začalo se pondělní žlutou přes zelené úterý, modrou středu a červený čtvrtek. Představení k dané barvě byla na místech v centru Prahy natáčena a druhý den ráno nahrána na Youtube.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *