CRM

SAS Interaction Management sleduje a analyzuje chování zákazníků v reálném čase

SAS Institute, lídr v oblasti business intelligence, uvedl marketingové řešení SAS Interaction Management 1.1, které sleduje chování daného zákazníka v reálném čase a umožňuje podnikům přicházet se včasnými, relevantními sděleními, která zlepšují jejich ziskovost a růst.

Díky SAS Interaction Management jsou vztahy se zákazníkem intenzivnější, protože řešení poskytuje smysluplná individuální sdělení zákazníkovi, které kombinují hlavní analytickou sílu SAS se sledováním chování v reálném čase.

SAS Interaction Management zlepšuje reakci zákazníka prostřednictvím:

  • Okamžité identifikace marketingových příležitostí pro udržení si zákazníka, křížový prodej a nabídku nových produktů a služeb v životním cyklu zákazníka.
  • Správně načasované reakce v reálném čase na příchozí dotaz od zákazníka nebo uskutečněním odchozích sdělení na základě události.
  • Přesných nabídek s vysokým dopadem založených na zacíleném individuální oslovení zákazníků.
  • Schopnosti využít špičkové analýzy SASu pro predikci, kvantifikování a plánování úspěšných marketingových programů.

Zkrácením doby odezvy a snížením marketingových nákladů zvyšuje Interaction Management návratnost investic a celkovou spokojenost zákazníka.

“Špatná nabídka se v reálném čase nezlepší,“ říká Phil Winters, viceprezident SASu. “SAS dokáže aplikovat hloubkovou analýzu na data přicházející ze zákaznických kanálů, aby v pravou chvíli přes jakýkoliv marketingový kanál uskutečnil správnou nabídku. Konkurenti buď postrádají analytické funkce potřebné pro poskytnutí smysluplné hodnoty, nebo se mohou zaměřovat pouze na omezený počet zákaznických kanálů v rámci nabídek v reálném čase.“

Mnoha organizacím chybí schopnost sledovat zákazníky individuálně a místo toho na ně nahlíží pouze jako na člena jednoho z několika segmentů. V důsledku toho přicházejí firmy o příležitosti, pokud chování zákazníka nesleduje jeho “běžné” schéma. SAS Interaction Management umožňuje organizacím dosáhnout nejvyšší úrovně zákaznické péče díky schopnosti individuálně sledovat zákazníky a porozumět jim. Řešení SAS sleduje každého zákazníka samostatně. Okamžitě využívá zákaznické transakce pro aktualizaci jeho profilu, přičemž zachovává historii minulého chování s cílem poskytnout kontext potřebný pro úplné porozumění zákazníkovi.

Kromě identifikace neobvyklé činnosti je SAS Interaction Management jediným řešením, které rozeznává v chování daného zákazníka nečinnost a může tak zabránit jeho odchodu. Dlouho předtím než zákazník skutečně zavolá a oznámí svůj odchod, může SAS Interaction Management identifikovat ohrožené zákazníky pomocí informace získané ze sledování jeho chování v reálném čase. Řešení SAS firmu upozorní i tehdy, když činnost zákazníka klesne pod běžnou úroveň, takže na ni společnost může proaktivně zareagovat.

“Aby společnosti správně načasovaly své nabídky, nazírají na zákaznické události a hledají signály, že zákazník bude pozitivně vnímat konkrétní nabídku,“ říká Gareth Herschel, ředitel výzkumu společnosti Gartner. “Organizace používající interakce na základě událostí mají úspěšnost okolo 20 % oproti 3 %, které jsou typické pro interakce na bázi tradiční kampaně.“

Zdroj: SAS

Čtěte také