CRM

SAS pomáhá Home Creditu plánovat a řídit marketingové kampaně

Společnost SAS, celosvětový lídr v oblasti Business Analytics, pomáhá společnosti Home Credit automatizovat a lépe diverzifikovat plánované i probíhající kampaně, maximálně využívat komunikační kanály a vést tak efektivní komunikaci s třemi miliony zákazníků.

To vše díky implementaci nástroje SAS Campaign Management. Poskytovatel spotřebitelského financování v České republice, patřící do finanční skupiny PPF, nabízí širokou škálu úvěrových produktů, například půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní karty či konsolidace úvěrů.

Na počátku byla potřeba navýšit objem kampaní a jejich individuální cílení na zákazníka, automatizace a následná exekuce s využitím dostupných komunikačních kanálů. Dnes Home Credit těží z benefitů, které SAS Campaign Management přináší: „Díky lepšímu cílení na zákazníka jsme schopni optimalizovat kampaně. Variabilita systému vytváří tvůrčí prostředí, ve kterém si můžeme jednoduše stanovovat cíle, určovat nové segmenty i nové kampaně. A ty pak rychleji realizovat a také vyhodnocovat,“ říká Oldřich Drápal, vedoucí oddělení CRM společnosti Home Credit.

„Kromě flexibility a automatizace SAS Campaign Management umožňuje také lépe využít nastupující nízkonákladové komunikační kanály a optimalizovat kontaktní politiku se zákazníky,“ říká Jan Kout, ředitel konzultační divize SAS Institute. „Díky vzájemným zkušenostem jsme schopni kampaňová řešení rychle nasadit i v dalších pobočkách Home Credit po světě a zároveň podpořit sladění procesů při udržení jednotné IT architektury,“ dodává Jan Kout.

Úspora je citelná nejen z hlediska finančního, ale také lidského kapitálu. V minulosti příprava kampaní naplno zaměstnávala čtyři osoby, k nimž se průběžně přidávalo několik analytiků. Dnes pracuje se systémem, který pokrývá český i slovenský trh, pět Campaign manažerů.

Pro tuto chvíli se počet kampaní zdvojnásobil, ambice Home Credit jsou však mnohem vyšší, očekává až 200 % nárůst realizovaných kampaní.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *