banner_left
banner_right
Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – speciální čistící prostředky

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 235 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 30. ledna – 6. února 2004) byla opět zjišťována spontánní znalost značek speciálních čisticích prostředků.

Letos se téměř nezměnilo pořadí nejznámějších značek speciálních čisticích prostředků na povrchy podlah, koupelen, kuchyňských linek a sporáků. Celkem bylo uvedeno 137 značek. Z nich je jasným „lídrem“ stále JAR (70,9 %) a na 2. místě pak Mr.PROPER (44,5 %). Další místa obsadily CIF (40,1 %), SAVO (37,5 %) a BREF (28,9 %). Významnými zůstávají i nadále – Pur, Cillit, Vanish, Domestos a Colon. Ty uvedlo více jak 20 % respondentů. Žádnou značku si nevzpomnělo 5,7 % respondentů.

Graf:
Speciální čistící prostředky 02/2004

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *