Internet

Komerční banka a Český rozhlas s poradenstvím eMerite.cz

K uživatelům poradenských služeb společnosti eMerite, jejichž podstatou je marketingová analýza dat shromážděných podrobným monitoringem návštěvnosti internetových stránek, přibývají Komerční banka a Český rozhlas. Odběrem analýz eMerite Doložíme získávají jedinečný přehled o průběžných změnách v chování návštěvníků svých webserverů, a díky připojeným námětům a doporučením mohou své weby dále efektivně rozvíjet.

Analýzy Doložíme mají podobu vytištěného dokumentu, který v tabulkách a grafech znázorňuje nejdůležitější ukazatele zájmu návštěvníků o daný webserver. Zdrojem dat je při tom monitoring eMerite – softwarový nástroj, který sleduje chování návštěvníků pomocí HTML kódu vkládaného do webových stránek.

Přidanou hodnotou Doložíme je především srozumitelná interpretace naměřených dat: analýzy totiž obsahují shrnující komentáře a návrhy konkrétních řešení, jak daný web na základě zjištěných preferencí uživatelů zefektivňovat. Marketingoví specialisté eMerite např. vyhodnocují, z jakých jiných webů návštěvníci přicházejí, jak často se kam vracejí a kolik stránek a jak dlouho si prohlížejí, které odkazy kde využívají, z jakých firem a institucí pocházejí atd. Unikátním způsobem lze posuzovat přínosy internetové reklamy: Monitoring eMerite dokáže změřit, kolik návštěvníků přišlo během kampaně na sledovaný web úplně poprvé, a kolik se pak začalo vracet.

Cílem analytické činnosti společnosti eMerite je mj. pomoci s optimalizací webu pro vyhledávací servery (SEO/SEM), zhodnotit funkčnost navigace, designu, struktury i obsahu webu, úroveň jeho vnější propagace atd. „Vzájemnou kombinací ukazatelů zjištěných naším monitoringem a jejich porovnáváním s oborovými nebo obecnými trendy poskytujeme klientům zcela nový pohled na účinnost jejich webové komunikace,“ poznamenal Martin Petrášek, jednatel eMerite, s.r.o. „Pro správce webového obsahu je podstatné, že nemusejí ztrácet čas prodíráním se změtí statistik. Jednou za čtvrtletí, pololetí nebo třeba po měsíční reklamní kampani od nás dostanou přehledný souhrn toho nejdůležitějšího, co se na jejich webu odehrálo, a jaké závěry z toho vyplývají,“ doplnil Petrášek.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *