Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – šampóny na vlasy

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1004 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 16. – 26. září 2005) byla opět zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech.

Na dotaz na spontánní znalost značek šamponů na vlasy se výsledky proti roku 2004 změnily minimálně. První pětice stálých značek si každoročně mírně mění své pozice, ale znalost těchto TOP 5 značek se pohybuje stále kolem průměrné hodnoty 27%. 1. místo stále zaujímá „Head & Shoulders (30%), dále následuje „Nivea“ (28%), „Březový šampón“ (26%), „Palmolive“ (25%) a „Pantene Pro-V“ (24%). Znalost ostatních značek se pohybuje na velmi podobné úrovni jako v roce 2004. Seznam jmenovaných značek dosáhl 86 názvů a 8% lidí si na žádnou značku nevzpomnělo.

Graf:
Šampóny na vlasy 09/2005

Čtěte také