Reklama

Obchodní centrum Freeport International Outlet je nominován za nejlepší marketingový počin

Speciální hry pro mladé handicapované lidi organizované společnostmi Freeport International Outlet a Nike Factory Store byly nominovány za nejlepší marketingový projekt. Za sportovní hry Nike Factory Store & Freeport Special Games, které proběhly v červnu 2008 na stadiónu TJ Znojmo.

Tento grantový program byl sportovní příležitostí pro mladé lidi, kteří z různých důvodů nemohou vést aktivní sportovní život. Hry přitáhly obrovské množství zájemců. A to nejen mentálně nebo tělesně handicapovaných, ale i lidí vystavovaných etnické diskriminaci nebo těch, kteří nemají dostatek peněžních prostředků na sportování. Přišlo tak více než 160 mladých sportovců.

Veliký zájem překvapil i samotné organizátory. Jak uvedla marketingová managerka outletového centra Freeport Ilona Daněčková, účast vysoko převýšila jejich očekávaní. „Chceme inspirovat a povzbudit mladé lidi k aktivnímu způsobu života, i když k tomu mají častokrát ztížené podmínky. Přáli jsme si udělat dobrý skutek, který potěší všechny zúčastněné a tím, samozřejmě, také nás,“ dodala paní Daněčková. Oba pořádající partneři věnovali na organizaci akce peněžní dar ve výši 5 000 eur, celkem tady 10 000 €.

Speciální sportovní hry měly několik povinných disciplín, jako například vrh koulí, běh, hod na koš či trojskok. Soutěžilo se ale také ve zručnosti, v luštění hlavolamů a skládaček, probíhala i výtvarná soutěž. Díky 10 stanovišť s jednotlivými disciplínami se organizátorům podařilo udržet pozornost mladých sportovců po celý den.

Pořádání her spojilo vícero místních organizací, škol, osobností politického života a dokonce policii ČR. Přispělo také město Znojmo. Dobrý skutek tak spojil celé město a okolí Znojma.

Předávání ceny proběhlo na konferenci evropských outletů v Londýně, kterou organizovaIa Mezinárodní rada nákupních center (ICSC), konkrétně v části nazvané European Outlet Stars Presentation. V této části jsou oceňovány Evropské outletové hvězdy, tedy outlety, které představují to nejlepší ve značkách a maloobchodním prodeji formou nájemců. Evropské hvězdy jsou vybírány odborníky z oboru v několika kategoriích.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *