banner_left
E-business

Effectix uvádí na trh unikátní nástroj na měření efektivity reklamních investic do internetu

Effectix.com uvádí na český a slovenský trh desktopovou aplikaci Effectix Analyzer. S jeho pomocí mohou uživatelé přímo ve svém počítači bez jakékoliv práce sledovat aktuální přehled pozic svých stránek na internetu a především změřit efektivitu investic do zvolených internetových katalogů a vyhledavačů po celém světě. Aplikace je komplexním a přesným nástrojem pro vyhodnocování reklamních kampaní, která na trhu dosud chyběla.

Effectix Analyzer je desktopovou aplikací, která je spuštěna v systémové liště podobně jako Skype. Sleduje v reálném čase pozice, na nichž se webové stránky firmy zobrazují po zadání navolených klíčových slov. Pro další klíčové ukazatele využívá důvěryhodný zdroj dat z programu Google Analytics a srovnává výsledky z vyhledávačů Seznam.cz, Google.com a dalších po celém světě. Porovnání statistik je schopen jako jediný program zobrazit v jediném grafu.

„Naše aplikace si nedělá ambice, že vyřadí Google ze hry, naopak jako jednu z aplikací využívá Google Analytics,“ říká Jaroslav Kříž, výkonný ředitel společnosti Effectix.com. „Effectix Analyzer po lidské stránce ale přibližuje a velmi zjednodušuje internetový obraz firmy, který každý markeťák nebo ředitel firmy musí z obchodního hlediska sledovat. Je přitom cenově dostupná,“ dodává Kříž.

Effectix Analyzer – změří poměr cena/výkon
Jde v současnosti o jediný přesný a jednoznačně přehledný nástroj na trhu pro vyhodnocování, změření a porovnání investic do vlastních reklamních kampaní. Není třeba se tak spoléhat na externí statistiky nebo různé zavádějící grafy. S jeho pomocí tak lze např. porovnat poměr cena/výkon u katalogů (firmy.cz; edb.cz; zlatestranky.cz; najisto.cz; …), u PPC reklamy nebo u jakéhokoli jiného zdroje, jenž přivádí návštěvníky na firemní nebo osobní stránky. Effectix Analyzer tak umožní řídícím pracovníkům i marketingovým manažerům plánovat každou další kampaň na internetu efektivně a s maximálním možným zacílením na konkrétního zákazníka.

„Podmínkou efektivity každé investice je její návratnost. Až doposud se výběr nejvhodnějších forem reklamy na internetu podobalo spíše věštění z koule. Metodou pokusů a omylů se vylučovací metodou přicházelo, často dlouho a bolestivě, na to, které z možností inzerce a propagace na internetu mají pro podnikání firmy význam,“ říká David Bauckmann, technický ředitel. „Aplikací Effectix Analyzer nyní dokážeme nejen změřit efektivitu vynaložených prostředků na internetové kampaně, ale také je účinně plánovat,“ dodal David Bauckmann.

Společnost Effectix.com zřídila pro tento produkt speciální webové stránky www.analyzuj.cz, kde je možné aplikaci (demo licence) vyzkoušet.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *