Branding

O2 vybaví výlohy nových poboček tvarovanou projekcí

Česká Telefónica O2 se rozhodla použít výlohy svých dvou pražských prodejen k posílení značky. Slouží jí k tomu zpětná projekce v podobě vzduchových bublin, které jsou částí firemní identity. Projekci ve tvaru výřezu uvnitř písmene O nasadila Telefónica jako první mobilní operátor v Česku a hodlá ji použít v každé další nové značkové prodejně.

Tvarovanou zpětnou projekci nasadilo O2 na výlohách svých prodejen v obchodních centrech Paladium a Flora. Technickou realizaci zajistilo sdružení UGO!, které vytváří ucelená řešení z technologií firmy 3M. Od ní pochází fólie pro zpětnou projekci Vikuiti a projektor. Kromě výřezu projekční fólie bylo potřeba upravit i promítaný obsah, aby nebyla osvětlena plocha mimo projekční fólii. Podle Jana Maška, ředitele divize komerční grafiky 3M, použité řešení využívá výhody projekční fólie Vikuiti, kterou je možné upravit do téměř libovolného tvaru. Dobré parametry obrazu a potlačení vlivu okolního osvětlení poskytuje vrstva skleněných mikrokuliček, patentovaná technologie 3M. „Ve spojení s tvarovanou projekční plochou jde o řešení přitahující pozornost, jak ukazují realizace v zahraničí. Postupující digitalizace má v tomto oboru budoucnost a jsem rád, že je 3M jedním z průkopníků,“ dodal Mašek.

-red-

Čtěte také