Marketing

České animované video přibližuje výhody "živé zkušenosti" pro zákazníky i výrobce

Společnost Dassault Systèmes, přední poskytovatel 3D a PLM řešení, vysvětluje netradiční formou princip „živé zkušenosti“ (lifelike experience) a výhody, které využití 3D nabízí zákazníkům i výrobcům. Video je součástí série, která přibližuje stále poměrně neznámé nicméně expandující odvětví řízení životního cyklu výrobku (Product Lifecycle Management). České video o živé zkušenosti najdete na facebookové stránce 3dsvět Dassault Systèmes a také na youtube.

Dassault Systèmes nabízí trojrozměrnou vizi celého životního cyklu produktu od návrhu přes údržbu po recyklaci. Svá řešení dodává 115 000 zákazníků v 80 zemích světa. Společnost je rovněž průkopníkem na poli 3D marketingových řešení. V minulosti spolupracovala například na 3D kampaních se společností Nestlé, nebo vytvořila 3D obchod pro franzouzský online butik Espacemax.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *