Reklama

Myslbek spouští originální hvězdnou kampaň

Myslbek představuje hvězdnou vánoční kampaň s podtitulem „MY UŽ MÁME NA VÁNOCE ZABALENO. A VY?“. V hlavní roli zpěvačka Lucie Bílá, herec Jiří Lábus a výtvarnice Iva Hüttnerová.

Tyto opravdové hvězdy české umělecké scény provází celou kampaní Myslbeku od reklamního spotu přes klíčový vizuál po event, který se uskuteční v polovině prosince za jejich osobní účasti přímo v pasáži Myslbek.

Hlavním tématem letošní vánoční kampaně nákupní galerie je tradice balení vánočních dárků, která v Myslbeku ve spolupráci s Kontem Bariéry nabývá nově dobročinného rozměru. Samotné hvězdy speciálně pro tento vánoční projekt navrhly vlastní balicí papíry, do kterých si budou moci zákazníci Myslbeku rovnou nechat zabalit své dárky zadarmo nebo za dobrovolný příspěvek právě Kontu Bariéry na pomoc lidem s handicapem. Příjemná služba balení dárků bude k dispozici přímo v pasáži Myslbek od 27. listopadu až do Štědrého dne a vyvrcholí prosincovou akcí za účasti hvězd kampaně.

Pojetí vánoční kampaně je naprosto speciální v celkovém zpracování a propojení formátů i komunikačních kanálů, které NG Myslbek v rámci svého nejdůležitějšího prodejního období využije. V kampani se snaží zasáhnout všechny mediatypy s primárním zaměřením na OOH, digitální média a díky spotu také na TV a kinoreklamu. Vánoční kampaň Myslbeku startuje reklamním spotem, který se objeví v TV, kinech i onlinu. Autorem spotu je režisér Zdeněk Suchý, který se zhostil opravdu nelehkého úkolu, a to za méně než šedesát minut natočit příjemný vánoční spot s hvězdami Lucií Bílou, Jiřím Lábusem a Ivou Hüttnerovou. Ve spotu se představuje vánoční dílna, kde jsou k vidění originální balicí papíry navržené samotnými hvězdami a společně s hlavním mottem „MY UŽ MÁME NA VÁNOCE ZABALENO. A VY?“ vybízí ke speciální možnosti zabalení dárků s dobročinným rozměrem přímo v Myslbeku.

myslbek_vanoce

Hlavní motto vánoční kampaně se objevuje i na printových vizuálech, jejichž autorem je fotograf Jakub Nedbal, který se také úspěšně postavil výzvě v podobě časovému limitu, a to deseti minut, za které musel hlavní vizuál nafotit.

Marketingová manažerka NG Myslbek Barbora Frydrychová k celkovému pojetí unikátní kampaně dodává: „Jsem nadšená nejen z kampaně, ale hlavně ze samotné podstaty akce, možnosti pomoci těm, kteří to nejvíce potřebují. Spolupráce s konkrétními celebritami byla jasně daná – jsou to všichni dlouhodobí partneři Konta Bariéry, kteří pomáhají a podporují. A navíc, všichni jsou umělci, takže pracovat s nimi na vytvoření originálních balicích papírů a následně na celé vánoční kampani byla opravdová radost.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *