Reklama

Nejnovější kampaň Velkopopovického Kozla vyzývá k novým výzvám

S novou sezonou vyvstaly před značkou Velkopopovický Kozel nové výzvy. Navázat na tradiční propozici značky „Kdo umí, umí“ a ke standardní řadě zahrnout i zcela nový produkt.

Vytvořila tak svou první kampaň v kampani. Rámcový příběh spotu, na který naváže další komunikací. Již tradičně v ní cílí na poctivé „fachmany“ a oslavu jejich poctivého řemesla.

Velkopopovický Kozel se dlouhodobě profiluje jako odměna za poctivě odvedenou práci. Tato premisa odehrávající se v prostředí idealizovaného venkova je svět, který ke Kozlovi dlouhodobě patří. Kozlí kampaně se velmi podobají. Na jedné straně je výhodou jednoznačná identifikovatelnost, na straně druhé je nevýhodou jistá stereotypnost. Proto se i fungující svět musí vyvíjet. Ne formou revoluce, ale evoluce. Již v minulé kampani se image značky zaměřila na přesah v podobě komunitního prospěchu poctivé práce a nově přichází na scénu také upcycling. Do tohoto světa přidává novou ingredienci v podobě příjemného úsilí navíc.

Cílem bylo inspirovat nejen všechny pijáky Kozla k tomu, že pokud je práce baví, mohou přijmout i další výzvy, které se zdají být mimo jejich dovednosti. Mohou tak vystoupit ze svého běžného stereotypu. To platí nejen pro ně, ale i pro velkopopovického sládka. Kampaň zkrátka mluví ke všem, kdo se nebojí vyzkoušet neprobádané pole a odměnou je jim skvělý výsledek a uznání komunity. Tak vznikl koncept, který zároveň ukazuje, že mistrovství nemusí být omezené na jedno řemeslo. Odměnou je pak už skvělé pivo.

Koncept kampaně připravila agentura McCann Prague. Produkčně zastřešilo Boogie Films s. r. o s Tomášem Bařinou na režisérském křesle. Kampaň odstartovala v průběhu května a poběží v televizi a na onlinu do října 2022.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *