banner_left
banner_right
Reklama

Ocenění TOP In store realizace měsíce února 2016 získala kampaň Tesco modul Metaxa

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc únor 2016 se vítězem stala realizace Tesco modul Metaxa.

V tomto měsíci se soutěže účastnilo, stejně jako v měsíci minulém, 13 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

metaxa_1

Vítězem únorových realizací se stala kampaň Tesco modul Metaxa, která probíhala a stále probíhá v řetězci Tesco. Zadavatelem realizace byla společnost REMY COINTREAU CZECH REPUBLIC a kreativní agenturou, stejně jako realizátorem byla společnost DAGO, s.r.o.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *