Reklama

Raiffeisen stavební spořitelna spouští jarní kampaň

Raiffeisen stavební spořitelna zahajuje v polovině února svou jarní marketingovou kampaň. V ní dále rozvíjí koncept bláznivého kutila z loňského roku a radí, jak rekonstruovat pořádně.

Kampaň je primárně zaměřena na podporu účelového spotřebitelského úvěru na rekonstrukce REKOpůjčka.

„Jednou z nejčastějších rekonstrukcí, kterou v domácnostech podnikáme, je úprava bytového jádra. A v novém spotu se s tímto úkolem netradičně popasuje i náš kutil,“ říká Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny. Maskot Felix vystupuje v  závěru spotu s radou jak rekonstruovat pořádně, s REKOpůjčkou až do 700 tisíc korun bez zajištění.

Kromě 30vteřinových spotů s tématem rekonstrukce bytového jádra a střechy se v průběhu března objeví na kanálech Nova a Prima také 10vteřinový spot, jenž cílí na klienty, kteří si v minulosti vzali na bydlení méně výhodný, běžný spotřebitelský úvěr.

RSTS_jaro_2016

Vedle televize podpoří kampaň také online reklama, komunikace na Facebooku, v sekci Lepší bydlení na serveru TN.cz, ve vlastní obchodní síti a v průběhu března by se měl přidat rovněž outdoor ve vybraných městech. Autorem konceptu je agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia. V dalších jarních měsících dubnu a květnu na celostátní kampaň naváže kampaň přímo v regionech.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *