Reklama

Odstartovala nová kampaň ING na spoření

V dospělém světě, ve světě peněz, už každý dobře ví, že ke splnění našich přání se nestačí spoléhat na štěstěnu nebo někoho jiného. Každý je strůjcem svého osudu. Ta naše, ať už velká, nebo malá přání, si tak můžeme splnit především my sami. A nejlepším pomocníkem nám mohou být naše úspory. Právě to nám dokazuje nová kampaň od ING.

Aktuálním televizním spotem nás opět provází Filip Rajmont v hlavní roli, a i tentokrát se zde setkává se svým druhým já. To mu díky úsporám plní tajné přání v podobě zasněžené zahrady. Protože peníze, které začneme spořit právě teď, nám v budoucnu mohou přinést zážitky, které se dnes zdají nesplnitelné. V oblasti spoření je ING ideálním partnerem, který chce být pro své zákazníky při jejich rozhodování první volbou. Splňte si tedy svá největší přání díky spoření s ING a získejte nyní úrok 2 % p. a.

„Spoření ING umožňuje plnit přání všem, novým i stávajícím zákazníkům. Jako jedni z mála na trhu i na začátku nového roku 2020 držíme výhodnou 2% sazbu pro všechny. Novou kampaní bouráme předsudek, že na splnění snů je potřeba se zadlužit. Proč si na ně raději nenaspořit a mít z toho radost?“ doplňuje ke kampani Nik van Dam, ředitel marketingu a digitálních kanálů, ING Česká republika.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *