Před automobilkami stojí v příštích pěti letech velké výzvy, říkají manažeři z oboru
Automobilový průmysl, sdružující výrobce automobilů a jejich subdodavatele, má před sebou tak velké výzvy jako nikdy dříve. Jak se s nimi v příštích letech vyrovná, ovlivní podobu celého odvětví na dlouhou dobu dopředu. Celý příspěvek →
60% uživatelů internetu se nebrání příjímání reklamních SMS
Výzkumná agentura Network Media Service přináší výsledky on-line výzkumu zaměřeného na užívaní mobilních telefonů mezi aktivními uživateli internetu, respondenty panelu uživatelů internetu OnlinePanel. Celý příspěvek →
GE Capital Bank nabízí mezinárodní kartu pro platby na internetu
Mezinárodní platební karta Eurocard-MasterCard Internet, kterou nabízí GE Capital Bank od 1. března 2002, umožňuje klientům bezpečný nákup zboží a služeb prostřednictvím internetu. Celý příspěvek →
Vývoj postojů české veřejnosti k některým aspektům reklamy
Výzkum ukázal, že česká a německá veřejnost se v roce 1999 shodla v tom, že reklama podporuje existenci různých médií a tím zajišťuje názorovou pluralitu (78 % v Německu, 75,2 % v ČR). Celý příspěvek →
IBM na veletrhu CeBIT 2002
Předvést, jaký užitek lidem přináší e-business, je cílem společnosti IBM na letošním veletrhu CeBIT. Stánek IBM o ploše 4 600 metrů čtverečních bude zaměřen na integrovaná řešení e-businessu a zabezpečení IT se zvláštním důrazem na malé a středně velké společnosti. Celý příspěvek →
Marketing ve společnosti orientované na spotřebitele
Všichni očekáváme, že když si objednáme pizzu dostaneme ji dříve jak za 30 minut. Chceme, aby u McDonald´s měli hamburgery připravené, když v sedm hodin ráno náhodou projíždíme kolem. Celý příspěvek →
Úspěšný tah společnosti GE Power Systems
Koncem loňského roku došlo k zásadním změnám u firem GE Smallworld a GE Harris Energy Control Systems. Tyto změny vyvrcholily v prosinci 2001 sloučením těchto dvou firem a německé společnosti Sofion, která se stala součástí GE až krátce před samotnou integrací. Celý příspěvek →
Zákazníci rádi ochutnávají nové výrobky
Společnost AISA provedla šetření zaměřené na mínění české veřejnosti o ochutnávkách. Dotazován byl reprezentativní výběrový soubor 1084 občanů České republiky ve věku od 15 do 69 let. Celý příspěvek →
V roce 2001 rostla poptávka po poradenských službách v PR průměrně o 15, 3 %
Asociace Public Relations Agentur (APRA) uveřejnila pořadí prvních deseti PR agentur za rok 2001. V žebříčku sestaveném podle velikosti income-fee vykázalo Top 10 členů APRA celkové tržby za PR služby ve výši 346,4 miliony Kč, což představuje Celý příspěvek →
Řeč těla jako účinný nástroj prodeje
Snadno můžeme pozorovat, že se různé konkurenční produkty na trhu stále méně liší, jak pokud jde o kvalitu, tak i cenově. Producent i prodejce, jenž chce být úspěšný, proto stojí před důležitým úkolem: i přesto a právě proto nalézt svou jedinečnou konkurenční výhodu. Celý příspěvek →
eBanka hospodařila v roce 2001 se ziskem
eBanka dosáhla ve svém hospodaření zásadního obratu a loňský rok podle předběžných výsledků ukončila se ziskem po zdanění ve výši 7,2 mil. Kč. Bilanční suma se zvýšila v roce 2001 o téměř 75 % a na jejím konci přesáhla 10 mld. Celý příspěvek →
Výroční ceny časopisu e-biz patří společnostem Baťa, GE Capital a Škoda Auto
Redakce časopisu e-biz udělila ocenění „e-firma roku 2001“ společnostem Baťa, GE Capital Bank a Škoda-Auto. Ocenění bylo předáno za efektivní využívání moderních technologií v každodenním chodu těchto společností. Celý příspěvek →
Jan Mrázek řídí expanzi firmy Adastra v Severní Americe
Společnost Adastra, dodavatel řešení analytického CRM a datových skladů, dnes ohlásila plány další severoamerické expanze. Dr. Jan Mrázek opustil svoji pozici ředitele oddělení business intelligence v Bank of Montreal, aby se plně věnoval Celý příspěvek →
Společnosti IBM a Dassault Systemes získaly významný kontrakt automobilky Volvo.
Druhý největší výrobce kamionů na světě rozšíří využívání řešení CATIA, ENOVIA a služeb PLM, aby významně ušetřil čas a náklady při vývoji produktů. Celý příspěvek →