Adastra dodala řešení segmentace zákazníků pro Citibank
Adastra, dodavatel komplexních CRM a datových skladů, předala české pobočce Citibank řešení segmentace zákazníků. Řešení pokrývá zákazníky Citibank z řad malých a středních firem. Celý příspěvek →
Konference Retail in Detail / Nové trendy v řízení prodeje
Rychlý vývoj struktury maloobchodu, růst klíčových řetězců a v neposlední řadě i revoluční změny technologií jsou příčinou toho, že řízení prodeje se dostává do zcela nové vývojové etapy. Celý příspěvek →
Marketingová komunikace (1.)
Máme zde mluvit o komunikaci – z pohledu výzkumu trhu ji vidím ve 2 hlavních směrech: jednak ke klientovi-zákazníkovi (tedy i uživateli výsledků výzkumu) – a jednak k občanovi jako konečnému uživateli všech statků. Celý příspěvek →
Zisk společnosti SEAT, S.A. dosáhl rekordní výše 233 milionů eur
Hospodaření společnosti SEAT, S.A. za rok 2001 skončilo se ziskem ve výši 233,12 milionů eur. Na výborném hospodářském výsledku se projevilo jednak zkvalitnění práce vlastní automobilky a dále výnos z dividend dceřiných společností SEAT. Celý příspěvek →
Česká asociace kompetitivních komunikací se stává pobočkou evropské asociace ECTA
Česká asociace kompetitivních komunikací (ČAKK) a Evropská asociace kompetitivních komunikací (ECTA) dnes oznámily, že se ČAKK stává pobočkou ECTA v České republice. Při zahájení konference ECTA v Monte Carlu včera slavnostně Celý příspěvek →
"The Ultimate Service Award" – prestižní ocenění za vynikající hotelové služby
Blíží se čas nominovat nejlepší hotel pro cenu Ultimate Service Award – první globální ocenění za vynikající hotelové služby. Cena již získala skvělou odezvu u turistů na celém světě. Celý příspěvek →
Logica pomohla získat STE konkurenční výhodu v oblasti vztahů se zákazníky
Logica dokončila první etapu implementace prvního systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) v české energetice. Středočeská energetická a.s. (STE) tak získala nástroj pro udržení soustavného a podrobného přehledu o zákaznících Celý příspěvek →
Aliatel poskytuje služby ČNB
Po náročném jednání zahájila společnost Aliatel zkušební provoz poskytování hlasových služeb České národní bance. Aliatel zvítězil v konkurenci několika dalších telekomunikačních operátorů. Celý příspěvek →
Analýza nákupního košíku jako základ pro optimalizaci promocí
Česká republika bezesporu patří z pohledu maloobchodního trhu mezi nejkonkurenčnější oblasti v Evropě. Lze to dokladovat mnoha způsoby. Jednou z možností je srovnání vybraných zemí z hlediska jejich kupní síly a prodejní plochy na jednoho obyvatele. Celý příspěvek →
Společnost Sony Ericsson představila vizi vývoje mobilních telefonů
Svou vizi budoucího vývoje mobilních telekomunikačních zařízení představila společnost Sony Ericsson. Firma, založená 1. října 2001 sloučením divizí mobilních telefonů mateřských společností Ericsson a Sony, předpovídá, že Celý příspěvek →
Pro zahraniční investory je Česká republika v rámci střední Evropy na prvním místě
Celkem 41 % investorů, kteří se zúčastnili studie Investiční pobídky 2002, uvedlo, že Česká republika byla jedinou zemí, o které v roce 2001 uvažovali pro svou investici. To představuje významný nárůst ve srovnání s rokem 2000, kdy takto uvažovalo jen 26 % investorů v ČR. Celý příspěvek →
PhoneBus®
Telefonní výzkum je jedna z nejrychlejších cest pro získávání informací. PhoneBus® poskytuje flexibilní řešení pro přístup k názorům spotřebitelů, jejich postojům a povědomí. Současně dovoluje reagovat na naléhavé informační Celý příspěvek →
Čtyři firmy založí společnost pro outsourcing analytických testů.
Čtyři významné firmy dnes oznámily, že podepsaly zakládací smlouvu společnosti Neolytica. Nová firma se bude zabývat poskytováním služeb v oblasti outsourcingu provádění analytických testů. Celý příspěvek →
Společnost Impromat představuje systém pro digitální archivaci
Poměrně často se mluví o bezpapírové kanceláři. Prospekty firem vyrábějící elektronická zařízení pro kanceláře tento pojem již řadu let užívají, aby vzbudily zájem u svého potenciálního uživatele. Celý příspěvek →