Řeč těla jako účinný nástroj prodeje
Snadno můžeme pozorovat, že se různé konkurenční produkty na trhu stále méně liší, jak pokud jde o kvalitu, tak i cenově. Producent i prodejce, jenž chce být úspěšný, proto stojí před důležitým úkolem: i přesto a právě proto nalézt svou jedinečnou konkurenční výhodu. Celý příspěvek →
eBanka hospodařila v roce 2001 se ziskem
eBanka dosáhla ve svém hospodaření zásadního obratu a loňský rok podle předběžných výsledků ukončila se ziskem po zdanění ve výši 7,2 mil. Kč. Bilanční suma se zvýšila v roce 2001 o téměř 75 % a na jejím konci přesáhla 10 mld. Celý příspěvek →
Výroční ceny časopisu e-biz patří společnostem Baťa, GE Capital a Škoda Auto
Redakce časopisu e-biz udělila ocenění „e-firma roku 2001“ společnostem Baťa, GE Capital Bank a Škoda-Auto. Ocenění bylo předáno za efektivní využívání moderních technologií v každodenním chodu těchto společností. Celý příspěvek →
Jan Mrázek řídí expanzi firmy Adastra v Severní Americe
Společnost Adastra, dodavatel řešení analytického CRM a datových skladů, dnes ohlásila plány další severoamerické expanze. Dr. Jan Mrázek opustil svoji pozici ředitele oddělení business intelligence v Bank of Montreal, aby se plně věnoval Celý příspěvek →
Společnosti IBM a Dassault Systemes získaly významný kontrakt automobilky Volvo.
Druhý největší výrobce kamionů na světě rozšíří využívání řešení CATIA, ENOVIA a služeb PLM, aby významně ušetřil čas a náklady při vývoji produktů. Celý příspěvek →
Canon Europe: YOU CAN
Společnost Canon Europe seznámila veřejnost se svou novou inspirativní platformou pro prezentaci značky You Can navrženou tak, aby povzbuzovala kreativitu ve všech organizacích a na všech trzích společnosti Canon. Celý příspěvek →
Nákupní preference v zemích Viszegrádu se liší
Přestože vývoj maloobchodu ve středoevropském regionu má řadu shodných rysů (například ve všech zemích ”Viszegrádské čtyřky” zaznamenaly oproti loňsku nejvyšší nárůst spotřebitelských preferencí hypermarkety), nákupní zvyklosti Celý příspěvek →
Společnosti EDS a Jaguar Racing uzavírají partnerství pro Formuli 1
Společnosti Jaguar Racing a EDS oznámily, že podepsaly dohodu o technologickém sponzorství. Na jejím základě se software od EDS stane hybnou silou při digitálním projektování závodních vozů Formule 1 společnosti Jaguar Racing. Celý příspěvek →
Hospodářské výsledky Scanie za rok 2001
V loňském roce se těžké nákladní automobily Scania staly poprvé v historii nejprodávanější značkou na českém trhu. Z celkového počtu 3 363 nových nákladních vozů dodaných českým odběratelům jich 555 nese značku tohoto Celý příspěvek →
První internetový mikroplatební prostředek v reálné měně startuje naostro
Computer Press, přední domácí podnikatel v oblasti e-businessu, oznamuje spuštění platebního a mikroplatebního řešení – internetové peněženky Monetka.cz (www.monetka.cz). Celý příspěvek →
Siemens Business Services dodal firemní informační systém do SKV
Siemens Business Services úspěšně dokončil implementaci firemního informačního systému ve Společnosti kolejových vozidel, s.r.o. (SKV) Celý příspěvek →
Veletrhy REKLAMA a POLYGRAF 2002
Od 27. února do 1. března 2002 se otevřou brány pražského Výstaviště vystavovatelům, ale hlavně návštěvníkům mezinárodního odborného veletrhu Reklama a Polygraf 2002. Jedná se vlastně o veletrhy dva, které byly v letošním roce poprvé spojeny do jediné akce. Celý příspěvek →
Výsledky společnosti Aral ČR
Hospodaření společnosti Aral ČR v loňském roce ovlivňovaly dva klíčové faktory, kterými byl především zájem zákazníků a vývoj trhu pohonných hmot. Celý příspěvek →
Legenda světového marketingu Philip Kotler přijede do Prahy
Dne 25. 3. 2002 se v Praze uskuteční středoevropský seminář profesora Philipa Kotlera s názvem: „Marketingové impulsy v nové ekonomice“. Seminář je organizován firmou Bauer Seminars. Celý příspěvek →