Tabu v online marketingu: Nové příležitosti a hrozby
Online marketing se neustále a progresivně vyvíjí. Proto je důležité sledovat trendy a včas reagovat na změny. Na druhou stranu se pořád vyplatí vsadit na osvědčené přístupy a komunikační strategie. Neměli bychom opomíjet stále velký zájem o videa, zejména na YouTube kanálu. Celý příspěvek →
Známou osobnost raději ne: Internetoví Češi hodnotili (nejen) důvěryhodnost reklam na farmaceutika
Pro 8 z 10 internetových Čechů je reklama, ve které je léčivý přípravek či doplněk stravy doporučován celebritou či známou osobností, nedůvěryhodná. Celý příspěvek →
SodaStream se mění: S novým logem přichází nová vizuální identita i komunikace značky
Výrobce perlivé vody SodaStream ohlásil v září loňského roku komplexní repositioning. Ten navazuje na digitální transformaci a spotřebitelsky orientovanou strategii, kterou zahájil před třemi lety. Značka přitom sází především na rostoucí zájem spotřebitelů o design, inovace, mixologii a uživatelský komfort. Celý příspěvek →
Kam po zkušenosti s kovidem nyní spějí obchody budoucnosti?
Svět nákupů jde stále dopředu směrem k novému nákupnímu zážitku. Vstupují sem stále více technologie, které pomáhají k nákupům formami, jež dříve nebyly možné. A pandemie vývoj dramaticky urychlila. Celý příspěvek →
KOFILA vstupuje do nového století s Arichtevou a Evelyn
KOFILA míří do nového století v obalech talentovaných studentů grafického designu. Originální kombinaci jemné kávové náplně s mléčnou čokoládou lidé milují již sto let. Jako oblíbenou tyčinku všech generací ji představuje výroční kampaň pod taktovkou režiséra Marka Jarkovského. Celý příspěvek →
Kofola a slovenský rapper Separ společně představili nový energetický nápoj bez taurinu
Energetický nápoj SEMTEX, který patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, připravuje rozšíření své produktové řady o nápoj SEMTEX Extrem s guaranou a matchou. Na jeho vývoji se přímo podílí i slovenský rapper Separ a jeho zastupující agentura Evency. Celý příspěvek →
Největším inzertním zadavatelem byl loni Lidl
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších zadavatelů inzerce roku 2022 v segmentu potravinových řetězců. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →
Robbie Williams zpívá s kocourem Felixem v kampani Puriny
Známý umělec ve filmové premiéře představil novou skladbu a celoevropskou reklamní kampaň „It’s Great To Be a Cat“ věnovanou oslavě života koček a nové řady krmiv pro kočky. Celý příspěvek →
EuroZprávy.cz u příležitosti výročí vzniku s novým kabátem
Tradiční zpravodajský server EuroZprávy.cz modernizuje svou tvář. Třináct let sice není kulaté výročí, přesto se vydavatelství INCORP, a.s. rozhodlo k tomuto výročí připravit pro své čtenáře malý dárek. Celý příspěvek →
RunCzech odstartoval kampaň THEY LOVE ME HERE
Pořadatel vytrvaleckých závodů RunCzech představil novou kampaň s názvem THEY LOVE ME HERE, kterou komunikuje svůj dlouhodobý přístup ke všem běžcům. Na detailech pracoval kreativní tým RunCzech a americký reklamní stratég Richard Herstek. Celý příspěvek →
BILLA odstartovala věrnostní kampaň s kuchyňským nádobím MasterChef
Milovníky vaření i každého, kdo hledá nové pomocníky do kuchyně, potěší nová věrnostní kampaň obchodního řetězce BILLA. V jeho prodejnách nyní mohou se slevou až 73 % získat kolekci profesionálního kuchyňského nádobí MasterChef. Celý příspěvek →
Marketing v HR? 4 kroky, jak zrealizovat náborovou kampaň
Marketing a HR jsou ve firmách běžně vnímaná jako dvě samostatná oddělení, která mají odlišné zaměření. Marketing propaguje značku směrem ven k zákazníkům, kdežto HR se stará o zaměstnance – jejich nábor, zaškolení, motivaci a případné propouštění. Celý příspěvek →
PYTLOUN HOTELS otevřela novou restauraci Talíř na Václavském náměstí
Česká hotelová síť PYTLOUN HOTELS otevřela na přelomu roku novou restauraci Talíř přímo v přízemních prostorách hotelu Pytloun Boutique Hotel Prague na Václavském náměstí. Celý příspěvek →
Pojištění lusknutím prstu! Direct spouští novou kampaň
Direct pojišťovna po dvou letech mění koncept svých reklamních spotů i celé kampaně. Po nápadnících z nepovedeného rande přichází s konceptem, který nazývá Snapsurance – tedy pojištění lusknutím prstu. Celý příspěvek →