Výsledky vyhledávání pro:

Reklama

CZC.cz spouští největší experiment v dějinách GEEKstva

GEEKové z CZC.cz učinili zásadní rozhodnutí, a sice že svým zákazníkům kromě elektroniky nabídnou i sortiment pro offline život GEEKa. Zákazníci si tak nyní mohou v nové kategorii CZC.Lab pořídit výběrové komiksy, mužský test plodnosti, vánoční Deadpool svetr nebo třeba legendární Bertíkovy fazolky a mnoho dalšího. Celý příspěvek →

Komunikace

Práce z domova má daňové výhody i rizika

Práce z domova nebyla nikdy snazší a potřebnější než v současné době. S režimem home-office souvisejí některé daňové úlevy, ale nese s sebou i určité nejasnosti – zejména, pokud pracujete v nadnárodním prostředí a pro klienty z různých zemí. Jak lze díky home-office ušetřit, například prostřednictvím úlev na daních? A kterých daňových rizik je třeba se vyvarovat? Celý příspěvek →

Reklama

Mastercard a COOP spouští kampaň na podporu e-shopu E-COOP.cz

Společnost Mastercard a skupina COOP rozdají odměny prvním zákazníkům nového e-shopu E-COOP.cz. Při nákupu nad 300 Kč obdrží 100 Kč na další nákup a při nákupu nad 500 Kč tašku s výrobky.

Cílem společné kampaně je podpořit online prodej a představit možnost online nakupování potravin v českých regionech. Dle jednotlivých regionů a do vyčerpání zásob tak mohou zákazníci získat za své nákupy slevu na další nákup, nebo hmotné odměny. Kampaň startuje přibližně v 500 prodejnách zapojených do nového e-shopu v celé České republice.

Zákazníci mají v e-shopu E-COOP.cz přístup k širší nabídce zboží. Nákup uskutečněný online si lze vyzvednout v nejbližší prodejně, nebo nově také v automatických 24hodinových výdejních boxech, které byly spuštěny v pilotním provozu.

Marketing
Marketing
Branding

Becherovka Lemond prošla redesignem

Becherovka Lemond je lehký bylinný likér typický svou světle zlatavou barvou a osvěžující citrusovou vůní. Snoubí se v něm mnohasetleté zkušenosti s výrobou likérů a dokonalé porozumění bylinkám. Celý příspěvek →

Branding

Niceboy mění vizuální identitu

Značka Niceboy mění své logo, obaly i komunikaci napříč médii. Spolu s tím, jak od roku 2016 neustále roste a rozšiřuje portfolio svých výrobků, rozhodla se posunout svou vizuální identitu blíž svým zákazníkům. „Naší nejsilnější cílovou skupinou jsou mladí lidé, jejichž svět je plný módy, barev, individuality. Celý příspěvek →

Marketing
Reklama

Stella Artois má nejvýraznější kampaň posledních let

Prémiová značka belgického piva Stella Artois přichází v průběhu podzimu s nejvýraznější kampaní posledních let. V závěru roku navíc na český trh uvede pivo v nové lahvi. Cílem těchto aktivit je podpora prodeje před blížícím se obdobím Vánoc a připomenutí svátečního příběhu značky, který je spojen mimo jiné se specifickým servírovacím rituálem. Celý příspěvek →

Komunikace
Reklama
Marketing
Komunikace
Public relations

Kaufland se stal generálním partnerem Českého para hokeje

Spojení progresivního a dynamického sportu a jistoty silného obchodního řetězce. To je nové partnerství společnosti Kaufland a Českého para hokeje. Od loňského roku Kaufland zastupuje hokejový národní tým, ženskou hokejovou reprezentaci nebo nejvyšší tuzemskou hokejovou soutěž i mládežnické projekty.  Celý příspěvek →