Online reklama v roce 2022 vyrostla o 18 %, výdaje dosáhly téměř 57 miliard korun
V roce 2022 dosáhly výdaje do online reklamy téměř 57 miliard korun, což potvrzuje roli internetu jako nejsilnějšího mediatypu. Jedná se o dosud nejvyšší investice, oproti roku 2021 jde o 18% nárůst, na kterém se v absolutních hodnotách nejvíce podílela display reklama (+23 %) a reklama ve vyhledávání (+9 %). Celý příspěvek →
Primark uvádí na trh svou první cirkulární kolekci
Společnost Primark uvádí na trh svou první řadu výrobků speciálně navržených a vyrobených tak, aby se daly opakovaně používat a recyklovat. Celý příspěvek →
Rajec v nové kampani spojuje uklidňující svět meditace s nedotknutou přírodou
Značka Rajec se po dvou letech vrací na televizní obrazovky s novou kampaní. V letošní netradiční minisérii spotů představuje hlavní hrdiny produktové řady a propojuje prvky uklidňujícího světa meditace s čistou rajeckou přírodou. Celý příspěvek →
Reklama v segmentu mléčných výrobků
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v měsících leden a únor 2023 v segmentu mléčných výrobků. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →
CZC ke svému 25letému výročí spouští „throwback“ kampaň
CZC slaví v dubnu čtvrtstoletí své existence. Při té příležitosti se ohlíží zpět a představuje retro kampaň, v níž zákazníkům připomíná největší technologické milníky jednotlivých let. Celý příspěvek →
Hornbach vstupuje do jara s kampaní Nech to na přírodě!
Společnost Hornbach zahajuje letošní jarní sezónu se svým stálým partnerem HeimatTBWA\ Berlin poněkud netradičně. Tyto projektové a zahradnické markety překvapivě vyzývají zákazníky po celé Evropě, aby nechali své zahrady napospas osudu. Celý příspěvek →
Kaufland Global Marketplace se rozrůstá
Po úspěšném spuštění na Slovensku bude 12. dubna uveden do ostrého provozu i Kaufland.cz v České republice. Prostřednictvím Kaufland Global Marketplace tak mohou obchodníci prodávat na online tržištích hned ve třech zemích současně a potenciálně tak oslovit více než 56 milionů online zákazníků. Celý příspěvek →
Becherovka spouští novou komunikační kampaň s názvem Originál Bitter 1807
Nová kampaň odkazuje v ní na historii a tradici bylinného likéru, který se vyrábí v Karlových Varech nepřetržitě od roku 1807. Hlavní roli v reklamních spotech sehrála ikonická lahev, která je pro Becherovku typická. Celý příspěvek →
Pilsner Urquell má nový komunikační koncept od VMLY&R
Minulý týden spustil Pilsner Urquell brandovou kampaň a zároveň s ní představuje novou komunikační platformu Chuť správných rozhodnutí. Základ kampaně tvoří TV spot vyprávějící příběh o tom, že má smysl dělat charakterní volby, i když nejsou samozřejmostí. Celý příspěvek →
Grayling představuje nejdůležitější komunikační trendy pro rok 2023
Co ovlivní komunikaci podniků a značek v následujícím roce? Agentura Grayling zveřejnila zprávu „Gaining Advantage in 2023: How to Reach and Influence Audience“, ve které upozorňuje na pět aktuálně nejdůležitějších trendů v oblasti komunikace. Celý příspěvek →
Řetězec Billa připravil před Velikonocemi řadu akčních nabídek
Obchodní řetězec BILLA přichystal s blížícími se Velikonocemi svým zákazníkům několik novinek. Pro pohodlnější předsváteční nakupování spouští hned dvě slevové akce. Na další zlevněné zboží upozorní zákazníky na prodejnách speciální komunikace s beránkem, kterému se „slevy lepí na paty“. Celý příspěvek →
Úspěšná premiéra československého live shoppingu Oriflame z dílny Konektoru
Komunikační skupina Konektor koncem roku zrealizovala pro svého klienta Oriflame první československý live shopping a reagovala tak na jeho celosvětově rostoucí trend. Celý příspěvek →
Do nové digitální kampaně Nespresso přináší čeští a slovenští umělci hravost
Nespresso představuje digitální kampaň zaměřenou na kreativitu, hravost, a především moment s šálkem kávy. V nových spotech Vertuománie vystupuje 6 umělců české a slovenské kulturní scény, aby představili novou řadu kávovarů Vertuo Pop. Celý příspěvek →
Největším inzerentem byla loni značka PICKWICK
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů roku 2022 v segmentu čajů. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →