Výsledky vyhledávání pro:

Marketing

Globus odstartoval letní hru o 15 milionů

Globus bude namísto rozdávání hrnečků nebo plyšáků opět plnit skutečné sny. Od června do začátku srpna mají zákazníci možnost vyhrát v každém z hypermarketů výhry za 15 milionů korun s tím, že každý z patnácti hlavních výherců dostane „na ruku“ půl milionu korun. Celý příspěvek →

Reklama

ING Bank razantně mění koncept komunikace

ING Bank v České republice představuje nový komunikační koncept, který banku představuje jako ideálního partnera pro život a práci s financemi. Takový partner ví, že život jeho klientů není perfektní, ale plný malých nedokonalostí. Celý příspěvek →

Reklama

„Na ulici se pracuje!”: Nová celorepubliková kampaň

Na rizika dnešní doby chce rodiče dětí a mladých lidí upozornit nová kampaň České asociace streetwork. Ta v Česku zastřešuje terénní a nízkoprahové programy. Na plakátech ve veřejném prostoru označených heslem “riziko pádu” ukazuje situace, se kterými se terénní pracovníci setkávají u dnešní mládeže nejčastěji. Vyvrací také mýty o streetworku jako takovém. Celý příspěvek →

Reklama

Projekt Jägermeister Art of Hunt vstupuje do druhé fáze

Značka Jägermeister začátkem května představila projekt Art of Hunt, který navazuje na dlouhodobý komunikační koncept „Nepřestávejte lovit“. Hlavním cílem projektu je podpořit mladé nadějné umělce, kteří se nespokojí s průměrností a své nápady vždy dotahují k dokonalosti. Celý příspěvek →

Výzkum trhu

Nemediální reklama vzroste letos o 6 miliard

Sekce aktivačních agentur AKA zkoumala výdaje do nemediálních forem komunikace. Odhady marketingových manažerů, které podle metodiky Evropské asociace komunikačních agentur (EACA) zjišťoval Niesen Admosphere, potvrzují stabilní růst investic třetím rokem. Celý příspěvek →

On-line
Marketing
Branding

Značka Naše bio změnila název i svůj vzhled

Společnost BILLA dokončila proces rebrandingu své produktové řady bioproduktů. Nově bude bio sortiment v supermarketech BILLA k dostání pod značkou BILLA Naše BIO. Cílem změny je lepší propojení značky Naše bio s korporátní značkou společnosti BILLA. Celý příspěvek →

Reklama

Hornbach neco chystá

Hornbach k 20. letému výročí svého působení v Česku přichází s novou tajemnou kampaní. Vše je zatím skryté a na rozuzlení si veřejnost musí počkat. Záhadné spoty se objevují v několika verzích. Celý příspěvek →

Komunikace
Marketing

Soutěž pivovaru Samson má šťastného výherce

Budějovický Pivovar Samson uspořádal pro zájemce exkluzivní soutěž. Využil toho, že je v České republice oficiálním pivem Mistrovství světa ve fotbale v Rusku. Výherce Jan Pacher z Brna získal zájezd pro dvě osoby na semifinále šampionátu v Moskvě. Celý příspěvek →

Výzkum trhu
Reklama

Clever Monitor spouští kontroverzní marketingovou kampaň

Společnost Clever Monitor chce prostřednictvím kontroverzní marketingové kampaně “A marketéři nebudou mít co žrát!” upoutat pozornost na nový produkt. V červnu uvede na trh novou marketingovou retenční platformu Clever AIM, která díky umělé inteligenci zefektivní a zjednoduší správu a řízení marketingových aktivit až o 63 %. Celý příspěvek →

Výzkum trhu