banner_left
banner_right

Výsledky vyhledávání pro:

Reklama
On-line

Internetové stránky Wüstenrotu v novém kabátě

Wüstenrot spustil novou podobu svých internetových stránek. Změny se týkají nejen vzhledu, ale přinášejí i nové funkce s cílem zlepšit uživatelský komfort všem návštěvníkům. Nové stránky nabízí lehce změněný vzhled, sjednocený design kalkulátorů, ale především nové funkce.

„Zavádíme například online rádce, který automatizovaně poradí uživatelům s tím, co na webu hledají. Jde o sofistikovaný automatický navigační systém, který uživatele rychle nasměruje na informace, které hledá. Vše se ale tváří tak, jako byste si s někým chatovali,“ popisuje Michal Pokluda, vedoucí úseku produkt a marketing finanční skupiny Wüstenrot.

K hlavním cílům patří především vyšší spokojenost návštěvníků webu, snadnější orientace na stránkách, lepší a přehlednější informace o produktech. Uživatelé tak rychle a jednoduše najdou vše, co hledají.

„Jsme firma orientovaná na finanční poradce, proto jsme se zaměřili na vylepšení prezentace jednotlivých finančních poradců a kanceláří,“ dodává Pokluda. Stránky umožní nejen vyhledávání jednotlivých poradenských míst, ale nabídnou i nejbližší kanceláře v okolí včetně aktuální otevírací doby a nechybí ani jednoduchý plánovač trasy ke zvolené kanceláři.

Redesignem prošla rovněž sekce Kariéra, která představuje finanční skupinu Wüstenrot očima zaměstnanců.

Reklama
Reklama
Reklama
On-line
Reklama
Reklama

Air Bank spouští novou kampaň

Prostřednictvím série televizních spotů má banka za cíl přiblížit divákům výhody běžného účtu ze tří oblastí: jednoduché a pohodlné placení, dokonalý přehled o penězích a získání více výhod, než kolik účet stojí. Celý příspěvek →

Reklama

Jihlavanka ukazuje novou tvář

Český výrobce kávy, Jihlavanka, přichází s novou komunikační platformou Pauza na pořádné kafe. Navazuje s ní tak na své tradiční téma odměny a poctivé práce. Tentokrát se však soustředí na tu “nepracovní” část. Celý příspěvek →

Branding
Reklama

Direct spouští další vystříhanou kampaň

Direct pojišťovna po necelém roce přichází s další reklamní kampaní, tentokrát zaměřenou na konkrétní produkty, kterými chce pojišťovna podpořit a komunikovat své poslání – měnit svět pojišťovnictví k lepšímu tak, aby lidem v průšvihu pomáhal. Celý příspěvek →

Výzkum trhu

32 procent Čechů preferuje značkové oblečení

Trendovou módu nakupují podle očekávání zejména mladé ženy, pro které je vzhled oděvů často důležitější než jeho funkčnost a pohodlí. 32 procent dotázaných preferuje značkové oblečení, častěji to jsou muži; naopak 45 procent Čechů tvrdí, že značka pro ně není příliš důležitá. Celý příspěvek →

Reklama
Komunikace