V palivové kampani vsadil MOL na tváře rallye závodníků i českou soutěživost
Plnou nádrž zdarma a další výhry mohou získat návštěvníci čerpacích stanic MOL v probíhající letní palivové kampani. Cílem akce „Natankuj a získej útratu zpět“ je odměnit a motivovat zákazníky důvěřující kvalitě paliv od MOL. Celý příspěvek →
Internetové stránky Wüstenrotu v novém kabátě
Wüstenrot spustil novou podobu svých internetových stránek. Změny se týkají nejen vzhledu, ale přinášejí i nové funkce s cílem zlepšit uživatelský komfort všem návštěvníkům. Nové stránky nabízí lehce změněný vzhled, sjednocený design kalkulátorů, ale především nové funkce. Celý příspěvek →
Všichni rádi dostáváme dárky – to se nemění, stejně tak ani efektivita reklamních předmětů
(-pr-) Marketéři popouští uzdu své fantazie a stále častěji se přiklání k výběru skutečně originálních reklamních předmětů, právě ze zakázkové výroby. Proč? Odpověď je jednoduchá – reklamní dárky jsou nadčasové a rovněž jejich účinnost! Pro marketéry je totiž čím dál obtížnější v dnešní přehlcené době svou cílovou skupinu zaujmout. Standardní reklamní předměty nefungují tolik, jako dřív, a proto je nezbytné, aby zvolený produkt byl personalizovaný a nápaditý. Celý příspěvek →
Měli bychom žít víc ve spojení s přírodou, říká VELUX v nové celosvětové kampani
Nová kampaň společnosti VELUX se připojuje k debatě, která se týká rostoucího trendu v bydlení – kombinace života ve městě s aktivním přístupem k přírodě. Odhaluje dopady, které má náš převážně interiérový životní styl na zdraví a celkovou životní pohodu. Celý příspěvek →
Nová kampaň pro Vinařský fond chce zvýšit oblíbenost růžových vín mezi českými zákazníky
Vinařský fond startuje novou kampaň, ve které se zaměřuje na zviditelnění růžového vína na českém trhu a na jeho párování se sezónními potravinami. Kampaň pro něj vytvořila již tradičně agentura Momentum Czech Republic ze sítě McCANN Prague. Celý příspěvek →
AMI Digital Index: sociální sítě v Čechách se nasytily, Facebook stagnuje, pozici posiluje Instagram
Zatímco v loňských letech docházelo k trvalému nárůstu využívání největších sociálních sítí, letos poprvé dochází ke stagnaci. V roce 2018 používalo denně sociální sítě celkem 80 % českých uživatelů internetu, v roce 2019 už je to 77 %. Celý příspěvek →
Letní kampaň 7Up vrací na scénu ikonickou postavičku Fido Dido.
Legendární limonáda 7Up inspiruje v rámci své letní kampaně k prožívání přítomného okamžiku. Na obrazovky se tak vrátí kreslená postavička Fido Dido, kterou si našinci mohou pamatovat z reklam v 90. letech minulého století. Celý příspěvek →
Air Bank spouští novou kampaň
Prostřednictvím série televizních spotů má banka za cíl přiblížit divákům výhody běžného účtu ze tří oblastí: jednoduché a pohodlné placení, dokonalý přehled o penězích a získání více výhod, než kolik účet stojí. Celý příspěvek →
Jihlavanka ukazuje novou tvář
Český výrobce kávy, Jihlavanka, přichází s novou komunikační platformou Pauza na pořádné kafe. Navazuje s ní tak na své tradiční téma odměny a poctivé práce. Tentokrát se však soustředí na tu “nepracovní” část. Celý příspěvek →
Nespresso opet na Mezinarodnim Filmovem Festivalu
Filmové fanoušky bude v Karlových Varech od prvních chvil festivalu hýčkat prémiová káva Nespresso, kterou si mohou vychutnat v příjemných prostorách pop-up kavárny Nespresso Café. Celý příspěvek →
Direct spouští další vystříhanou kampaň
Direct pojišťovna po necelém roce přichází s další reklamní kampaní, tentokrát zaměřenou na konkrétní produkty, kterými chce pojišťovna podpořit a komunikovat své poslání – měnit svět pojišťovnictví k lepšímu tak, aby lidem v průšvihu pomáhal. Celý příspěvek →
32 procent Čechů preferuje značkové oblečení
Trendovou módu nakupují podle očekávání zejména mladé ženy, pro které je vzhled oděvů často důležitější než jeho funkčnost a pohodlí. 32 procent dotázaných preferuje značkové oblečení, častěji to jsou muži; naopak 45 procent Čechů tvrdí, že značka pro ně není příliš důležitá. Celý příspěvek →
Nová kampaň pro značku KitKat je ve znamení růžové
Po loňském úspěšném Mistrovství světa v Pauzování, které značce vyneslo rekordní nárůst prodejů a zlatou EFFIE, přichází KitKat s kampaní, jež doprovází uvedení nového produktu KitKat Ruby. Celý příspěvek →
BILLA v nové věrnostní kampani podporuje řádné nakládání s potravinami
Společnost BILLA připravila pro své zákazníky další věrnostní akci ve spolupráci se značkou Nutrifresh. Od 29. května do 7. srpna nabídne členům BILLA Bonus Clubu několik druhů speciálních dóz s vakuovací pumpou a také sadu pro mixování potravin výměnou za BILLA Bonus Body ze zákaznického programu a finanční doplatek. Celý příspěvek →