Dago získalo celkem šest ocenění v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. Komunikační agentura Dago letos získala ocenění hned v šesti kategoriích. Celý příspěvek →
Nová lokální kampaň Mastercard Vás vezme fandit a sportovat
Společnost Mastercard startuje svou novou kampaň spojenou s širokou řadou lokálních sportovních benefitů, na které mají nárok držitelé všech karet Mastercard, a mezi kterými si vybere každý sportovec nebo fanoušek to své. Celý příspěvek →
Niceboy vstupuje do segmentu Smart Home
Značka elektroniky Niceboy, známá především díky audio výrobkům jako jsou bezdrátová sluchátka či přenosné reproduktory, vstupuje nově do segmentu Smart Home. Aktuálně přináší celou řadu chytrých spotřebičů s označením Niceboy ION. Celý příspěvek →
MOL zahajuje kampaň „Evolucionáři“, propojí paliva s osobními příběhy
Společnost MOL Česká republika zahájila podzimní kampaň na podporu prodeje a povědomí veřejnosti o prémiových palivech. Koncept kampaně „Evolucionáři“ osloví veřejnost prostřednictvím široké škály komunikačních kanálů. Celý příspěvek →
Časy se mění, Vánoce zůstávají
V Lidlu naplno začínají přípravy na Vánoce. Po loňském úspěchu s písní Václava Neckáře Půlnoční se letos Lidl spojil s Kateřinou Marií Tichou, nositelkou hudební ceny Anděl. Natočili spolu velmi aktuální vánoční spot v doprovodu legendární písně Časy se mění. Reklama reflektuje celospolečenskou situaci a vyjadřuje přání, aby na každé změně bylo vždy i něco přínosného. Celý příspěvek →
Recept na ty nejkrásnější Vánoce má letos BILLA
BILLA si i v letošním roce uvědomuje, jak těžké období mají zákazníci v důsledku koronavirové krize za sebou. Aby jim pomohla o letošních vánočních svátcích ušetřit co nejvíce, připravila pro ně sérii promo aktivit, které jim pomohou zažít ty nejkrásnější Vánoce se svými nejbližšími. Celý příspěvek →
Český maloobchod proniká do světa robotických rukou a virtuální reality
Umělá inteligence, virtuální realita nebo třeba robotická ruka, která komunikuje se zákazníkem pomocí světla, pohybu a zvuku. Moderní technologie stále více dobývají svět maloobchodu, a proto české marketingové agentury musí držet krok s globálními trendy a přinášet na trh řadu inovací. Celý příspěvek →
Společnost Coca-Cola spustila novou vánoční kampaň v rámci nové filozofie značky Real MagicTM
Společnost Coca-Cola spustila vánoční kampaň Kouzlo být spolu (Real Magic at Christmas), která vyzdvihuje a oslavuje sílu sounáležitosti. Značka nabízí jednoduché poselství vánoční radosti a připomíná nám, že skutečné kouzlo spočívá především ve chvílích, které trávíme spolu s ostatními. Celý příspěvek →
Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše
„Nene, já nemusím, já už ho vidím,“ zazní před Vánoci z televizních obrazovek už po devatenácté. Vánoční reklama Kofoly, kde táta s dcerkou potkají na procházce lesem „zlaté prasátko“, bude součástí její vánoční kampaně i letos. Spot představí i speciální dárek pro fanoušky značky a vánočních tradic, který Kofola upletla spolu se značkou Fusakle. Celý příspěvek →
Šampaňský dům DOM PÉRIGNON se spojil s Lady Gaga
Toto je příběh dvou tvůrčích duší – Lady Gaga a šampaňského domu Dom Pérignon, který ztělesňuje jedinečný Chef de Cave Vincent Chaperon. Tato inspirativní spolupráce vznikla především pro jejich společnou vírou v absolutní tvůrčí svobodu. Celý příspěvek →
Startuje kampaň „VERCAJK V CAJKU“ na podporu prevence rakoviny prostaty
Letošní Movember podpoří také společnost Janssen, která s agenturou Insighters připravila kampaň „VERCAJK V CAJKU“. Charitativní osvětová kampaň Movember upozorňuje na důležitost prevence rakoviny prostaty a varlat již tradičně po celý listopad. Celý příspěvek →
Košík.cz útočí na chuťové buňky Čechů v rozhlasové kampani
Online supermarket Košík.cz spustil novou komunikační kampaň Košík plný radosti. V radiových spotech láká na chuťové zážitky spojené s produkty privátní značky Authentic i na pohodlný a jednoduchý nákup. Celý příspěvek →
Impossible Is Nothing: adidas ukazuje, že fotbal není jen pro kluky
O ženském fotbalu se v Česku tolik nemluví, přitom má hned několik šikovných hráček a talentů, kterým se podařilo prosadit i v zahraničí. Upozornit na ně chce společnost adidas, která se tématu sportu a inkluzi věnuje dlouhodobě. Celý příspěvek →
Hennessy oslavuje nadcházející sváteční období uvedením limitovaných edic koňaku
Značka prémiového koňaku Hennessy odhaluje u příležitosti blížících se svátků a konce roku limitované edice koňaku Hennessy Very Special, Hennessy V.S.O.P Privilège a Hennessy X.O. Limitované edice navrhl exkluzivně pro Maison Hennessy francouzský umělec Julien Colombier, který hravými florálními motivy vzdává hold přírodě. Celý příspěvek →