Reklama

Pepsi a Lay’s komunikují Ligu mistrů UEFA lokální fotbalovou kampaní

Česká pobočka společnosti PepsiCo se svými značkami nápoje Pepsi a chipsů Lay‘s spustila kampaň u příležitosti závěrečné fáze Ligy mistrů UEFA, které je zároveň partnerem.

Kampaň bude propagována v online i offline prostředí. Nejprve na domácích facebookových profilech Pepsi i Lay’s zapojením fanoušků do série soutěžních animovaných videí. Závěr pak proběhne formou eventu, kdy se prestižní fotbalový pohár vystaví v pražském obchodním centru Arkády Pankrác široké veřejnosti. Oběma komunikačním linkám patří společný klíčový vizuál.

„Kampaní chceme oslovit co nejširší skupinu lidí. Proto zábavnou formou míříme na fanoušky našich sociálních sítí a současně i na ty, pro které bude vystavení prestižní fotbalové trofeje netradičním zážitkem,“ uvedl Michal Šlechta, brand manažer značky Pepsi.

Stěžejním prvkem pro komunikaci na lokálních facebookových profilech Pepsi a Lay’s je série zábavných a soutěžních videí provázených moderátorem Petrem Cerhou známým jako Nasty, který fanoušky vyzývá k vytváření vlastních videí a fotografií na fotbalová témata.

champion_league_big

Vítěz, který získá lístky na letošní finále Ligy mistrů UEFA v Cardiffu, pak bude vylosován na slavnostním představení fotbalové trofeje 27. dubna v obchodním centru Arkády Pankrác v Praze. Vyhlášení výherců budou moci fanoušci sledovat i formou živého přenosu na facebooku Pepsi ČR a SR.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *