Reklama

Podzimní kampaň Raiffeisen stavební spořitelny

Raiffeisen stavební spořitelna začíná 15. září svou podzimní kampaň. V ní propaguje nejen výhody a široké využití úvěru na rekonstrukce REKOpůjčka, ale také speciální dárek pro úvěrové klienty, originální hru Felixopolis.

„V kampani klientům připomínáme, že jim u nás na rekonstrukce a modernizace bez problémů půjčíme až půl milionu korun bez zajištění. Díky tomu mohou být v klidu, protože jim pomáháme snadno plnit všechna jejich přání ohledně bydlení,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, ředitel marketingu Raiffeisen stavební spořitelny.

rsts_felixopolis

Kromě toho je během podzimu pro všechny, kteří si u RSTS vezmou až do 30. listopadu jakýkoliv úvěr, připraven speciální dárek – unikátní stolní hra pro celou rodinu Felixopolis, která byla vyvinuta přímo Raiffeisen stavební spořitelnou. „Díky tomu, že na rekonstrukce půjčujeme bez zajištění s mnohem příznivější úrokovou sazbou, než nabízejí běžné spotřebitelské úvěry, je s námi lepší bydlení hračka. Rádi bychom, aby si letos na podzim hráli i naši klienti. Felixopolis pobaví celou rodinu a hráče naučí, jak správně obchodovat s nemovitostmi a následně je pronajímat,“ doplňuje Lukáš Kopecký.

Kampaň poběží průběžně od poloviny září až do konce listopadu a podpoří ji televizní spoty na TV Nova a dalších stanicích, online a videoreklama, print a komunikace ve vlastní obchodní síti. Podrobné informace o akci budou dostupné rovněž na webových stránkách a v informačním newsletteru.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *