Reklama

Portál Letuška.cz spouští valentýnskou kampaň

Cestovatelský portál Letuška.cz provozovaný společností ASIANA si pro letošní valentýnské období připravil novou kampaň. Spuštěna bude v pondělí 30. 1. a s mottem „Pro radost z cestování“ se s ní budeme setkávat v rádiu a na internetu.

Valentýnské kampaně patří z pohledu prodejců letenek k velmi úspěšným. I Letuška.cz tak bude od 30. ledna do 10. února nabízet letenky za zvýhodněnou cenu a zamilované cestovatele bude vyzývat, aby neztráceli čas hledáním letenek. Primárně se bude jednat o rádiovou kampaň a setkávat se s ní budou posluchači Frekvence 1, Evropy 2, Rádia BLANÍK pro Prahu a střední Čechy, Oldies Radia, Rádia Bonton, Rádia City, fajn radia a Dance radia. Posílena bude ale i internetová reklama ve formě bannerů a PPC inzerce na portálech Seznamu, společnosti Czech News Center, webových stránkách skupiny Tiscali Media a operátorů Vodafone a T-Mobile.

letuska_kampan

„Trendem tohoto roku jsou vzdálenější destinace, jako jsou například Bali, Thajsko, Maledivy nebo Srí Lanka. Tomu nahrávají příznivé ceny letenek do vzdálenějších exotických destinací a jistota počasí. Svou roli hrají také obavy z bezpečnostní situace v dříve tradičních valentýnských destinacích, jako je Paříž,“ prozradil Josef Trejbal, ředitel portálu Letuška.cz. Lidé si ale také budou moci vybrat letenky s ubytováním a doprovodnými službami za zvýhodněné ceny i do tradičních valentýnských cílů, jako jsou Barcelona, Řím, Lisabon, Madrid nebo Malaga.

Kampaň připravila Letuška.cz in-house ve spolupráci s agenturami Neomedia a Mediapeak s rozpočtem 1 miliónu korun. Rádiové spoty pro ni namluvila Zlata Adamovská. Cílem kampaně má být dle zástupců společnosti navýšení prodeje letenek do „valentýnských“ destinací o 15%.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!