Komunikace

Sazka zefektivňuje své online kampaně díky novému nástroji

Sazce se s využitím nového nástroje pro řízení kampaní – Exponea podařilo už ve velmi krátké době zefektivnit stávající kampaně. Například doručitelnost emailů je již vyšší než 99 % a open rate u některých emailových kampaní vzrostl na více než 50 %.

Nový nástroj Sazce rovněž umožnil spustit zcela nové typy kampaní využívajících například live triggering v podobě zaslání sms zákazníkovi, který neotevřel email.

„Podobně se nám daří díky tomuto triggeru komunikačně cílit i na hráče loterií, kteří na herním portálu sazka.cz z nějakého důvodu nedokončili svoji sázku, “ říká David Schenk, CRM manažer Sazky a doplňuje: „Exponea nám navíc umožňuje pracovat jak s webovými, tak transakčními daty, a tudíž v rámci 360 stupňového pohledu na zákazníka dokážeme přesně cílit na každého s nabídkou ušitou přímo na míru.“

Výhodou nového nástroje je i snadná integrace na platformy a komunikační kanály, které už Sazka v současné době využívá. Jedná se mimo jiné o Kentico, které řídí obsah na webu, Adform nebo Avayu. Tyto integrace umožní využívat nové komunikační kanály jako web (push) notifikace, a to jak na webu, tak v mobilní aplikaci nebo v chatovacích platformách (chatbotech).

„Vylepšování online komunikace ale rozhodně nekončí, naše plány jsou na druhou polovinu roku 2018 a rok 2019 stále ambiciózní. V příštím roce chceme Exponeu využít k analýzám i náročnějším reportům. Úplná data o zákazníkovi a jejich dostatečná historie nám do budoucna umožní tzv. machine learning, který lze použít například na definování nových algoritmů zákaznického chování,“ vysvětluje David Schenk další plány využití nového nástroje.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *