Reklama

Scuderia Praha spouští kampaň na podporu prodeje značky Maserati

Scuderia Praha, oficiální dealer vozů Maserati a Ferrari v České republice, spouští novou reklamní kampaň. Jejím cílem je podpora výjimečnosti značky a také zvýšení prodejů modelů Maserati Levante a Ghibli včetně komunikace jejich hlavních předností.

Prémiové vozy, a značka Maserati obzvlášť, nejsou pro každého. Tento insight využívá také klíčová myšlenka kampaně, kterou se stalo jednoduché motto „Já a ti druzí“.

„Rozhodli jsme se dramatizovat výjimečnost značky Maserati, která cílí na výjimečné lidi. Na ty, kteří rozhodují, řídí a mohou si dovolit to, co ostatní nemohou,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně marketingový manažer Maserati v České republice Jan Svoboda.
Martin Kermes, stratég ze společnosti NMDS, která se na kampani podílela, doplňuje: „Trojzubec je symbol vlády nad životem, tedy i nad vlastními rozhodnutími a činy. Pokud mohu svobodně konat, mohu být majitelem Maserati.“

Kampaň využívá tři hlavní mediální nosiče – komunikaci na bigboardech, inzerci v médiích a on-line využívající jak brandová videa, tak výkonnostní formáty cílené prostřednictvím programatického nákupu. „Kampaň je postavená na dvou klíčových motivech. Imageový, kde charakteristický znak trojzubce doplňují provokativní headliny, doplňuje produktová část, která je oslavou detailů a parametrů konkrétního modelu s komunikací akční ceny,“ dodává Svoboda.

Kreativní koncept kampaně připravila butiková agentura NMDS, produkci zajistily agentury Propaganda a Indigo Multimedia. O nákup médií se podělily agentury Mediainvestments (bigboardy, tisk) a RedMedia (on-line).

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *