banner_left
Reklama

Skinny Toys od McCann Prague pomáhají zvyšovat povědomí o hladu v afrických zemích

Agentura McCann Prague připravila kampaň pro mezinárodní humanitární organizaci CARE Česká republika, která globálně usiluje o nalezení dlouhodobých řešení pro miliony lidí žijících v zemích zatížených chudobou a hladem.

Byla vytvořena kampaň Skinny Toys, která zvyšuje povědomí o nejohroženější skupině, kterou jsou děti. Kreativní tým agentury v ní vyobrazil na kost vyhublé hračky, které slouží jako metafora pro dětství plné hladu jejich vlastníků.

Tým McCann Prague navázal splupráci s organizací CARE Česká republika na podzim 2018, kdy spustili první vlnu kampaně. Ta upozornila na problematiku hladomoru, který stále zužuje děti v rozsáhlých oblastech Afriky, a zároveň na to, jak je možné jim pomoci z České republiky. Tato část kampaně byla zaměřena na aktivaci dárců. V průběhu února/března 2019 pak přišla agentura s druhou vlnou kampaně, která staví na více dramatických vizuálech a PR aktivitě se zacílením na širší masu, jenž by dále šířila její poselství. Tato vlna je postavena více na printu a OOH mediích.

K tiskové a OOH kampani jsou plánovány speciální aktivity v televizi a další online komunikace. Agentura spolu s klientem chystají kampaň doplnit o reálné hračky z vizuálů, které budou k dostání v supermarketech nebo na benzinových pumpách za cenu balíku pomoci, který CARE distribuuje potřebným. Veškeré výnosy půjdou tedy na charitu.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *