banner_left
banner_right
Branding

Společnost DPD se stává součástí nové mezinárodní značky DPDgroup

GeoPost, mateřská společnost DPD vlastněná francouzskou Le Groupe La Poste, představila globální strategii. V zájmu podpory růstu svých trhů vyvíjí společnou přepravní síť zaměřenou na B2B i B2C segment a odhaluje novou mezinárodní značku: DPDgroup.

Obrat společnosti GeoPost se v loňském roce zvýšil o 13,3 % na 4,9 miliardy EUR a celkový objem zásilek vzrostl o 10,7 %. „GeoPost tak potvrdil druhou pozici na evropském trhu kurýrních a přepravních služeb. V průběhu posledních deseti let znásobil GeoPost celkový objem zásilek více než 2,5 krát na 864 milionů zásilek za loňský rok. V roce 2013 i 2014 rostl GeoPost dvakrát rychleji než trh,“ shrnuje obchodní výsledky společnosti GeoPost její prezident Paul-Marie Chavanne.

V souvislosti s růstem a cílem získat silnější postavení na evropském trhu představuje GeoPost novou obchodní značku pro mezinárodní přepravní síť – DPDgroup. Veškeré aktivity na trhu kurýrních a přepravních služeb budou sdruženy pod touto značkou a budou využívat reputaci a sílu mezinárodní sítě DPD v evropském měřítku.

Všechny dceřiné společnosti zavádějí společnou vizuální identitu a sjednotí se pod značkou DPDgroup. Společnosti Chronopost (Francie), SEUR (Španělsko) a Interlink Express (Velká Británie) si vzhledem ke svému postavení na lokálních trzích ponechávají svá stávající označení a na společnou vizuální identitu budou přecházet postupně.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *