Reklama

Společnost HP soutěží o „NEJ“ československou žirafu

Společnost HP spustila novou kampaň a soutěž v rámci tzv. 360° marketingu, jejímž klíčovým motivem je hledání „NEJ“ československé žirafy. Žirafa se totiž stala maskotem kampaně HP Ink Advantage, která demonstruje ekonomickou úsporu s nejnovějšími tiskárnami HP.

Kampaň provede uživatele pěti zoologickými zahradami v Praze, Brně, Ústí nad Labem, Jihlavě a Bratislavě, jež podle svých preferencí nominovaly jednu žirafu. Každá žirafa má svoji vizitku a profily jednotlivých žiraf si můžete prohlédnout v digitálním magazínu na stránkách www.hp.cz/vicezamene a www.hp.sk/viaczamenej. Kampaň rovněž představí pět výjimečných HP tiskáren, přičemž k tiskárnám zakoupeným do 30. 6. 2014 dostanou zákazníci navíc buď plyšovou žirafu, nebo poukaz, který lze směnit za vstupenky do jedné z pěti partnerských ZOO.

Zapojit do soutěže se každý zájemce může velmi snadno – stačí navštívit stránky registrace www.hp.cz/nejzirafa a www.hp.sk/najzirafa, hlasovat pro vybranou žirafu a pokusit se co nejpřesněji odpovědět na soutěžní otázku „Kolik platných registrací hlasovalo pro nominované žirafy během soutěže?“

hp market_obr

Zvolenými nosiči marketingové kampaně jsou převážně významná internetová média, v nichž jsou již nasazeny zajímavé a netradiční formáty, na Slovensku pak bude reklama „svítit“ ve 14 velkých nákupních centrech. Začátek kampaně doprovází také kontextová reklama (PPC) na vyhledavačích a masivní komunikace na sociálních sítích. Dopad kampaně zvyšují doprovodné aktivity vybraných obchodních partnerů HP, kteří šíří informace přímo ke koncovému zákazníkovi – např. formou rádiové reklamy, adresného direct mailingu, informačních letáků na prodejnách apod. Marketingové aktivity k „žirafí“ kampani budou probíhat do 30. dubna 2014.

„NEJ“ žirafou se stane ta, která obdrží nejvíce registrovaných hlasů ze soutěžního formuláře. Zoologická zahrada, která pečuje o žirafu s největším počtem hlasů, následně získá finanční hotovost určenou na podporu chovu žiraf.

Hlasování o „NEJ“ žirafu probíhá až do 17. 5. 2014. Každý registrovaný hlasující má zároveň šanci vyhrát jako hlavní výhru notebook HP v maximální hodnotě 11 000 Kč (vč. DPH), tiskárnu HP Ink Advantage (v maximální hodnotě 3 000 Kč vč. DPH) a plyšovou žirafu.

Čtěte také