banner_left
banner_right
Reklama

Moderní tipy do vašeho skladu

Naše marketingová komunikace se skládá z detailů. Většina firem se v oblasti brandingu zaměřuje na vývěsní štít popřípadě vybavení zasedací místnosti. Pokud však vyrábíme nebo prodáváme zboží, často se stane, že náš zákazník zamíří i do skladu. Mezi příjezdovou cestou a kanceláří a skladovým prostorem však v designu může být velký rozdíl.

Osvětlení ovlivňuje první dojem

Jedním z významných faktorů, jak se v našem skladu zákazník cítí, je bezesporu osvětlení. V některých skladech lampy na první pohled ještě pamatují minulý režim. Pokud má však naše značka působit moderně, určitě tímto nezabodujeme. Užitečnou alternativou mohou být různé typy průmyslových led osvětlení. Mají výbornou světlost a odborní prodejci nabízí zajímavé možnosti realizace. Intenzita osvětlení skladu má také dopad na naši bezpečnost a koneckonců světlost na pracovišti ošetřuje i legislativa týkající se našich zaměstnanců.

Vybavení skladu nám dodává důvěryhodnost

Za pozornost určitě také stojí naše vybavení. Moderní a praktické by určitě měly být naše regály. Koneckonců na nich naše značkové zboží bývá uskladněno. Pokud chceme působit jako dynamická firma, vyplatí se investovat do kvalitních regálů. Například takových, jaké nabízí společnost JUNGHEINRICH SLOVENSKO. Je vhodně nezapomínat i na další detaily jako je přehledná navigace, použití firemních barev a kupříkladu i manipulační technika.

Oblečte zaměstnance do vaší značky

Naši firemní identitu pak dokreslují samotní zaměstnanci. I zde funguje pravidlo prvního dojmu, a proto bychom neměli zapomínat na oblečení respektující náš brand. V tomto případě se hodí nechat si vyrobit pracovní oděvy šité na míru. Ve skladu také nesmíme zapomínat na různé ochranné pomůcky, které předepisují zákony.

Pokud to s budováním naší obchodní značky myslíme opravdu vážně, neměli bychom končit u příjezdové cesty, ale je vhodné zaměřit si i na drobné detaily. Naše marketingová komunikace tak bude konzistentní a účinnější.

– pr –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *