Reklama

Společnost ROSSMANN spustila kampaň na podporu vlastních značek

Síť drogerií a parfumerií ROSSMANN zahajuje celoroční imageovou kampaň zaměřenou na podporu vlastních privátních značek. Reklamu na privátní značky umístil ROSSMANN nejen na POS materiály, ale lze ji zaznamenat také v tisku, onlinových médiích a na televizních obrazovkách.

Koncept kampaně vznikl v sesterské společnosti ROSSMANN v Maďarsku ve spolupráci s českým marketingovým týmem. „Privátní značky ROSSMANN pravidelně získávají ocenění kvality u nás i v zahraničí, proto považujeme za důležité ukázat zákazníkům šíři, kvalitu i exkluzivitu našich výrobků. Například v loňském roce se v patnáctém ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů v kategorii koupelové a tělové kosmetiky stala nejlepší novinkou roku 2015 naše produktová řada Wellness & Beauty Bambucké máslo & Mandlový olej,“ sdělila Kateřina Olšáková, marketingová manažerka společnosti ROSSMANN.

ROSSMANN_obchod

Na kreativním zpracování kampaně se podílely agentury Human Telex Kft. z Maďarska a česká WINKLER & STENZEL, s.r.o. Spuštění kampaně je zároveň načasováno i na důležitou komunikaci změny firemního loga, které tímto krokem následuje sesterské společnosti ROSSMANN v Německu, Polsku a Maďarsku a získává tak živější a atraktivnější podobu.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!