Aktivity lehce provokativního pražského nápojového brandu FAKEER pokračují. Po loňském úspěšném uvedení trojice limonád RASPBERRY, LEMON A ORANGE, přichází FAKEER s dalším novým produktem. Ve své originální, tentokrát černé lahvi ve tvaru vztyčeného prostředníčku, jejímž autorem je akademický sochař Jaroslav Róna, představuje FAKEER svou vlastní verzi coly.
“FAKEER COLA opět po roce rozšiřuje naše stávající portfolio a v tomto trendu chceme i nadále pokračovat. Již nyní plánujeme uvést na trh další druhy Fakeerů, které budou i tentokrát vybírány na základě komunikace s našimi fanoušky. Ti nám svými ohlasy v rámci diskuzí na sociálních sítích sami naznačují, o jaké příchutě mají zájem. Přímá spolupráce a komunikace se zákazníky je pro nás zásadní, “ říká Richard Němec, ředitel společnosti FAKEER.
Firma FAKEER se profiluje jako mladý brand aktivně spolupracující s řadou známých českých youtuberů a mladých sportovců. Jejich poslední projekt EXPEDICE CHERNOBYL představuje pilotní díl nového cestovně zábavného formátu, který využívá komunikačních možností internetu a přivádí známé tváře české youtube scény do netradičních prostředí. I díky tomuto projektu a jeho výsledkům, které se okamžitě projevily nárůstem prodejů, byl FAKEER přihlášen spolupracující agenturou OGILVY&MATHER Praha do soutěže o nejefektivnější reklamu Effie Awards 2016.
„S FAKEER COLOU vstupujeme na trh v době, kdy zaznamenáváme obrovský nárůst poptávky po našich nápojích. V posledních měsících se nám podařilo dosáhnout statisícových prodejů a tento velmi příznivý vývoj bychom rádi udrželi i tím, že názory a doporučení našich fanoušků budeme i nadále vnímat jako klíčové pro naše finální rozhodování,“ dodává Richard Němec.