Reklama

Stopaři a stopařky hrají prim v nové kampani Štýrska

Štýrsko, spolková země na jihovýchodě Rakouska, spouští v České republice kampaň na podporu cestovního ruchu v letní sezóně. Hlavním prvkem je virální kampaň, která netradičně využije stopaře u frekventovaných silnic, a také speciální blog s informacemi o regionu a soutěží pro návštěvníky.

„Netradiční kampaň, jejímž cílem je přilákat české turisty do rakouského regionu Štýrsko nejen v lyžařské sezóně, ale také v jarních a letních měsících, odstartují stopaři u frekventovaných silnic 13. května,” prozrazuje Mirek Paskovský z agentury Ritual, která kampaň v České republice realizuje.

Kampan_Styrsko_(2) (1)

Stopaři a stopařky s cedulí se zeleným srdcem, symbolizujícím Štýrsko, a nápisem Štýrsko. Potřebuji dovolenou! , budou k vidění 13., 14. a 15. 5. u čtyř frekventovaných pražských silnic, konkrétně na Strakonické u Malé Chuchle, Horním nábřeží na Smíchově, ve Švehlově ulici v Hostivaři a také na nedaleké Průmyslové ulici.

„Na tuto virální kampaň bude navazovat kampaň, která zájemce o podrobnější informace nasměruje na blog http://blog.steiermark.com/cz/,” doplňuje Mirek Paskovský z agentury Ritual a dodává: „Zde budou moci návštěvníci najít zajímavé informace o regionu, fotografie, tradiční i netradiční tipy a také soutěž, jejíž výherce získá voucher na dovolenou ve Štýrsku v hodnotě 500 EUR.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *