Reklama

Tatra spouští reklamní spoty v televizi

Nový televizní spot značky Tatra odkazuje ke klasické a tradiční chuti kondenzovaného slazeného mléka Piknik, Pikao nebo Jesenka. „V našem klipu klademe důraz na to, že propagujeme čistý přírodní produkt bez éček a jiných přídatných látek.

Tradiční pochoutky z dětských let Pikao, Piknik nebo Jesenka představují zdravější alternativu k běžně prodávaným sladkostem. Obsahují pouze mléko a cukr, případně kakao a připomínají nám dobu, kdy bylo všechno vyráběno poctivě a s láskou,“ vysvětluje Veronika Pácaltová, marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko.

„Tyto naše tradiční produkty jsou naší vlajkovou lodí  a  zakládáme si na tradiční výrobě, která je stejná od dob, kdy prvně vyjely ze závodu až po současnost. Takto to běží již desítky let a to za použití stále stejných ingrediencím jakým je i tradiční kakao z Holandska. Pokaždé jako poprvé“, dodává Pácaltová.

tatra_big
 
Klip s titulem „Mlsání, které ne(o)mrzí“ existuje v patnáctisekundové a třicetisekundové variantě. Kreativa vznikla částečně inhause ve spolupráci se společností Rapio, produkce Seven Heaven. Kamery se ujal známý český režisér F. A. Brabec. Spot, který míří na cílovou skupinu žen – matek mezi 20 a 55 lety, poběží na televizních obrazovkách od 26. září do 20. listopadu, v další fázi jej eventuálně podpoří ještě například aktivity na sociálních sítích a akce v místě prodeje! 
 
TV spot k zhlédnutí:
https://www.youtube.com/watch?v=Z5BoGMMMY-w

Čtěte také