Branding

TEEKANNE mění obaly svých zelených čajů

Společnost TEEKANNE se rozhodla pro změnu a přichází s re-designem balení svých zelených čajů. Záměrem společnosti je návrat k tradici a kořenům tohoto nápoje, a proto vyvinula design inspirovaný atmosférou kultury čínského zeleného čaje.

Zásadně oživený vzhled tohoto úspěšného produktu nám na pohled připomene atmosféru staré čínské čajové kultury a výraznější barevné ladění zároveň lépe zaujme v konkurenci ostatních zelených čajů. Proměna se týká jak horizontální a vertikální strany krabičky, tak i přebalů jednotlivých čajových sáčků.

Z jakých důvodů se však společnost TEEKANNE pro nový design rozhodla? Změněný vzhled lépe odpovídá postavení značky TEEKANNE, které lze shrnout slovy „nejlepší chuť – nejlepší kvalita“, ale má i své další výhody. Zásadně se například změnila viditelnost a rozeznatelnost tohoto produktu v obchodech a zákazníci tak už nemusejí dlouze bloudit očima po regále, než svůj oblíbený čaj objeví. Nový design navíc umožňuje rychle se zorientovat, zda máte zrovna v ruce čistý zelený čaj, nebo jeho ochucenou variantu, a to díky výrazně vyobrazenému ovoci v popředí obalu.

Na krabičce čajů TEEKANNE Green Tea nově naleznete ikonku informující o změně designu, stolek se skleněným šálkem a čajovým lístkem v prostředí čajové plantáže a tradiční čajovou konvici, která podtrhuje dlouhou tradici zeleného čaje.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *