Společnost UPC, poskytovatel inovativních digitálních televizních, internetových a telefonických služeb v České republice, odstartovala začátkem září novou kampaň s komunikační platformou Happy Home.
Její součástí je i nová vizuální identita společnosti, včetně nového loga a sloganu „Užijte si každý moment“. Kampaň vyzdvihuje komplexní řešení konektivity a zábavy v domácnosti, které UPC nabízí svým zákazníkům u nich doma díky kvalitnímu optickému internetu, nově od září s rychlostí až do 500Mb/s, a také s nabídkou televizní zábavy: 7-denní Zpětné zhlédnuti, mobilní televize Horizon Go, videotéka s nabídkou více než 2 tisíců titulů, 160 programů kabelové televize s 60 programy v HD kvalitě atd. Toto vše nabízí v rámci komunikační platformy Happy Home ztělesňující superrychlou Wi-Fi a nekonečnou zábavu pro všechny členy domácnosti, v každém koutu domova a kdykoliv.
Kampaň, která cílí na rezidentní zákazníky, odstartuje 40’ TV spot. Jeho příběh ukazuje čilý ruch v jedné velké domácnosti, kde právě spolehlivé internetové připojení pomáhá udržet rodinu pohromadě, přestože se to zpočátku zdá téměř nemožné. V kině bude nasazen 60’ spot, přičemž TV reklama pro celý region CEE (střední a východní Evropa) se natáčela letos v červnu v pražských lokacích. V České republice a na Slovensku poběží kampaně v různé intenzitě a v kombinaci s produktovou nabídkou do konce října letošního roku, vedle TV a kina se objeví také v OOH nebo v printu a v digitálních médiích.
„Koncept kampaně vznikl v regionu CEE a rozvinul se natolik, že ho na globální úrovni převzala naše mateřská společnost Liberty Global. Vznikl ve spolupráci se sítí TBWA, pod jejíž taktovkou byla připravena také nová vizuální identita, kterou představujeme společně s kampaní. Dotkne se všech vizuálních výstupů UPC, včetně loga, fontu, práce s fotografií nebo tónu komunikace. Velice mě těší, že důležitou součástí vývoje kampaně byl český interní kreativní tým, který připravil kompletní BTL komunikaci pro celý region CEE. Práce českého UPC kreativního týmu se tak objeví ve všech 5 zemích CEE (ČR, SR, Polsko, Rumunsko, Maďarsko). Tým pracuje pod vedením Michala Němečka, Head of Creative department, který prošel velkými síťovými agenturami v České republice a své bohaté zkušenosti přenesl do našeho interního týmu,“ uvedl Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci v UPC Česká a Slovenská republika.