Začátkem roku se ve všech prodejnách Albert začaly objevovat výrobky nové vlastní značky BASIC. Tímto krokem rozšířil Albert své portfolio produktů nabízených pod vlastními značkami. Jedná se o kvalitní zboží za diskontní cenu. Nabízí základní výrobky, které jsou běžně používány v českých domácnostech na denní bázi. I na výrobky BASIC se samozřejmě vztahuje 100% garance vrácení peněz v případě, že zákazník nebude se zakoupeným produktem spokojen. K dostání je nyní již téměř 250 produktů s logem BASIC.
Zákazníci se stále častěji zaměřují nejen na cenu, ale také na poměr ceny a kvality. Pod vlastní značkou BASIC, která přichází s jednoduchým designem, tak najdou široký sortiment základních výrobků v dobré kvalitě. Důležitým kritériem je přitom pro BASIC také cenové hledisko.
„Velmi nás těší, že si naši zákazníci novou vlastní značku BASIC oblíbili. Další sortiment budeme postupně zavádět v průběhu letošního roku. Do konce roku by tak mělo být v prodejnách kolem čtyř set výrobků s logem BASIC. Albert ve velké míře spolupracuje při výrobě těchto produktů s českými dodavateli,“ říká Judita Urbánková, ředitelka PR a komunikace obchodního řetězce Albert.
V prodeji je již téměř 250 produktů. Sortiment značky BASIC se obohatil o mléčné výrobky, konkrétně o trvanlivé a kondenzované mléko, různé druhy smetany nebo o mléčnou rýži s příchutí čokolády. K vlastní značce sirupů a slazených nápojů nově přibyly džusy, ovocné nápoje a nektary. Novinkou v segmentu nápojů jsou také energy drinky.